even voorstellen

Hallo allemaal,

Mijn naam is Marion en ik ben op zoek naar een gezellig, nieyw forum om heerlijk te kunnen kleppen over mijn tweede zwangerschap en mijn meisje; Sascha. Het forum waar ik eerder op zoek is niet meer zo leuk geworden dus vandaar mijn zoektocht.

Ik ben 29 jaar en getrouwd met Allard. Ik werk als zelfstandig ondernemer in de kinderopvang en wij hebben al een heerlijke dochter, Sascha, van bijna 17 maanden.

Momenteel ben ik ruim 9 weken zwanger van ons tweede kindje en maandagmiddag zullen we hem of haar voor de eerste keer aanschouwen. Dan zal ik ook eindelijk weten of alles goed is. Op de één of andere manier maak ik me deze zwangerschap meer zorgen.   Gek he? Zijn er meer meiden die daarfmee ervaring hebben?

Tot schrijfs!

Marion
 
Hoi Marion,

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, dus helaas kan ik je geen antwoord geven op je laatste vraag...
Omdat nog niemand gereageerd had, wilde ik je bij deze heel veel succes wensen met de tweede en hoop dat je er samen met je dochter lekker van zal genieten..

Doe ik ook in ieder geval!

Ik ben nu zelf 26 weken zwanger en heb twee weken geleden een 3D echo laten maken van ons kleine wondertje.
2 van de foto's kun je op mijn website bekijken:





Denise's Space





Groetjes, Denise

 
Hoi Marion,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ook ik ben zwanger van de tweede en heb net als jij een dochtertje, ze heet Isabelle en is nu ruim 2. Ik ben alweer 3 jaar getrouwd met Marvin en we wonen in Uithoorn(vlak bij Amstelveen). Ik ben in september 30 geworden en ben werkzaam geweest in de kinderopvang en kraamzorg. Ik zie dus veel overeenkomsten met jou verhaal!

Ik ben momenteel 16+1 weken zwanger en ben net als jij niet zo onbezorgd als bij Isabelle, misschien ook omdat ik me realiseer wat voor een rijkdom we hebben, een gezond en fantastisch kind....hoe zal die 2e zijn?? en kan ik er wel net zoveel van houden?? Dat soort vragen heb ik.