Even voorstellen

Hallo Dames,

BIj deze wil ik me graag even voorstellen, Ik ben Esther en kom uit Limburg ben 30 jaaren heb vanmorgen de test gedaan en wat we eigenlijk al dachten werd bevestig. We zijn zwanger.
Maar het is nog pril als het goed is word ons eerste kindje rond 23 juni geboren.

Nu alleen nog maar buikpijn en een beetje rugpijn maar volgende week even bij de huisarts langs en dan kunnen we   het over een paar weken tegen de ouders en grootmoeders gaan vertellen.

Hoop hier veel info te kunnen krijgen maardat heb ik nu al veel gelezen

gr esther
 
Hoi Esther,

Welkom op het forum!

Ik ben zelf ook nog maar 1 a 2 weekjes een "trouwe" bezoeker.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van! Ik heb vorige week vrijdag positief getest, een heel licht streepje, afgelopen dinsdag nog een test gedaan door moeder voor moeders en ook zij kregen een positieve uitslag!!!!! Dat was voor mij toch nog even die extra bevestiging!


groetjes
 
Hoi dames,

Dan is het juni 2006 forum misschien wel wat voor jullie. Gewoon op het blauwe vlak hier naast op (lichtblauw) zwanger aanvinken, en dan helemaal naar beneden scrollen tot je juni 2006 moeders ziet. Daar zitten veel dames niet ongeveer net zo ver zijn als jullie! En het is er gezellig!

Groetjes, Kat. (uitgeteld 25 juni 2006)
 
Terug
Bovenaan