even voorstellen

Hallo allemaal,

mijn naam is linda ben 29 jaar oud en probeer nu al 2 jaar zwanger te worden van ons tweede kindje. nou zou je zeggen wat doe je hier je hoort op het forum als het wat langer duurd. daar zit ik ook op maar ik heb een vraag aan jullie. ik werd vanmorgen wakker met een misselijk gevoel en mijn rechterborst doet erg zeer metname aan de zijkant dus de kant van je arm ik kan hem bijna niet aanraken. mijn linkerborst voel ik ook wel maar niet dat ik zeg auw wat doet hij zeer. en dan heb ik al een paar dagen last van een zeurderige menstruatie pijn onder in mijn buik.het is voor mij nu ruim 5 jaar geleden dat ik zwanger raakte en ik kan me niets meer herinneren van wat ik toen voelde dat ik wist dat ik zwanger was. kunnen jullie mij misschien helpen want ik heb in het verleden al zoveel testen gedaan en steeds positief dat ik het nu niet erg durf te doen. hoop op een reactie van jullie.

liefs linda
 
Hoi Linda,

De tekenen die je omschrijft zijn wel de tekenen van zwangerschap. Ten minste zo begon het ook bij mij en ik ben  19-10  bevallen van een gezonde zoon.
Ik zou toch maar vandaag of maandag even een testje doen.

groetjes aafje moeder van cornelis-jan
 
Hoi Linda,

OOOHHH! Wat klinkt dat herkenbaar! Ben nu bijna 7 weken zwanger, en heb ook zo'n last van de zijkanten van de borsten. Vooral als ik net mijn bh heb uitgedaan. Ik hoop voor je dat het een gunstig teken is! Ik ga hard voor je duimen, want ik gun het je van harte!

Groetjes, Kat
 
Dank je wel voor jullie reactie ik hoop ook dat het zo is ik wacht nog even met testen want ik moet het in de loop van volgende week worden ik hou jullie op de hoogte en voor jullie een hele fijne zwangerschap en geniet van jullie kinderen want er is niks mooier dan je eigen kind zien opgroeien.

liefs linda
 
Terug
Bovenaan