even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hallo lieve dames,

ik ben brigit ban 22 jaar en ben 8 maanden bezig geweest voor dat het wou lukken maar het is zo ver ik ben ZWANGER, nu 5 weken en 2dgn..

voor alle dames hier nog   gefeliciteerd en geniet er van..

ik heb gelijk even een vraagje, wanneer geven ze meestal je eerste ego??
ik kan niet wachten om het te zien en horen  namelijk!!

groetjes brigit (22) 1ste kindje

Hoi Brigit,

Gefeliciteerd met het goede nieuws!!

Het ligt eraan waar je een echo gaat laten maken, als de verloskundige praktijk er 1 heeft dan doen ze dat bij je eerste afspraak (meestal bij 12 weken) en moet je ervoor naar een ziekenhuis dan zal je een afspraak moeten maken en dat is toch ook vaak rond de 10 a 12 weken. Tot die tijd, geniet maar van alles wat  er komen  gaat, voor je het weet zijn de 9 maanden voorbij!

Groetjes en nogmaals gefeliciteerd Odette( inmiddels 26 weken en 1 dag zwanger van
de 2e)

hoi hoi,

gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is ook echt spannend he?
Zelf ben ik nu ook zwanger van ons eerste kindje en je weet gewoon niet hoe alles gaat etc. Zelf ben ik nu veertien weken en alles gaat perfect.Mijn echo was met twaalf weken en dat is toch heel apart want dan besef je pas echt dat je iets heel moois in je buik heb zitten....en het hartje horen kloppen dat is zo mooi. Maar ja ik hoop dat je je goed voelt en alles goed gaat.

liefs eveline(14 weken zwanger)  

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik ben ook voor het eerst zwanger en vind het ook allemaal erg spannend.
Ik heb met 10 weken een echo gehad, normaal gesproken is het tussen de
10-12 weken, maar als je je erg zorgen maakt of complicaties hebt kan het
al wat eerder. Succes verder!

xx Syrah (25 wk)

hallo dames,

super bedank voor jullie antwoorden..

nu weet ik dat ik nog zo ie zo nog 5 weken moet wachten, wat een beetje jammer is ik ben zo nieuwschierig, naar het hartje en hoe het er uit ziet..kan eigenlijk niet wachten..

groetjes brigit   (  5 wk,3dg)

hallo dames,

super bedank voor jullie antwoorden..

nu weet ik dat ik nog zo ie zo nog 5 weken moet wachten, wat een beetje jammer is ik ben zo nieuwschierig, naar het hartje en hoe het er uit ziet..kan eigenlijk niet wachten..

groetjes brigit   (  5 wk,3dg)

Terug
Bovenaan