even voorstellen!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik zal mij even voorstellen, ik ben nl helemaal nieuw hier!

Mijn naam is Sharon en ik ben  24 jaar.  Vorig jaar juni zijn mijn man en ik getrouwd en we hadden allebei zoiets van niet meteen maar gaan proberen om zwanger te worden... Maarja, het nesteldrang kwam bij mij wel heel erg omhoog, ik wilde zo graag zwanger worden.. Máár, we hadden alletwee zoiets van dat kan wel een jaartje (of meer misschien) duren. Daarom wilden we ook vroeg gaan proberen. Nou ben ik in januari gestopt met de pil, en nu ben ik gewoon al 5 weken  zwanger!! Ben uitgerekend op 18 oktober. Heel erg spannend allemaal... Mijn huisarts heeft me er wel voor gewaarschuwd dat het bij 1 op de 8 jonge vrouwen misgaat dus daar hou ik nu wel rekening mee. Elke keer als ik naar de wc ben gegaankijk ik toch wel of ik geen bloed verloren heb...

Nou, nu weten jullie een beetje wie ik ben!

Groetjes,

Sharon

Van harte gefeliciteerd!!
geniet ervan zou ik zeggen.
Ik was ook meteen zwanger nadat ik met
de pil gestopt was, dacht ook dat het nog
wel ff zou duren.
Maak je niet teveel zorgen dat het mis kan
gaan, daar heb je zelf toch niks over te zeggen.
Veel plezier op dit forum.

xx Syrah (32 wk)

Hoi Sharon,

Welkom hier, ik ben zelf ook nog maar net op de site heb me niet eens voorgesteld hmm schaam mee een beetje  Maar goed las je verhaal en zag dat jij precies een dag voor mij bent uitgerekend.... vond het wel even leuk om daarom te reageren op je verhaal. Ik zelf ben 33 jaar en dit is voor mij de 2e keer dat ik zwanger ben. De eerste keer was via aan IXCI behandeling en dat is op een miskraam uit gelopen. En nu via de natuurlijke weg, vind het wel erg spannend hoor nu, ik heb a.s.vrijdag een afspraak met mijn huisarts.....Pfff kan niet wachten tot vrijdag meer, heb echt momenten dat ik erg onzeker ben gatverrrrr...

Nou succes  en wie weet bevallen we wel op dezelfde dag

Hallo allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen;

Mijn naam is Marieke Bos, ben 26 jaar en al ruim 7 jaar gelukkig met Erwin.
In oktober 2003 zijn we getrouwd en nu wordt ons geluk uitgebreid met de geboorte van een kind (als alles goed gaat).
Voor ons was deze zwangerschap eigenlijk een verrassing, een lucky shot laat maar zeggen! Ik ben net begonnen een onderneming op te zetten en het krijgen van kinderen hadden wij op de lange baan geschoven.
Maar dit meisje werd twee weken geleden niet ongesteld en afgelopen vrijdag dan toch maar een test gedaan en ................. zwanger.
We zijn er heel gelukkig mee.
Dankzij mijn onzekerheid heb ik vanochtend weer een test gedaan en die gaf ook zwanger aan, gelukkig maar!

Morgen ben ik 6 weken zwanger en op 16 maart heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige, was het maar vast zover............
Donderdagmorgen komt de mevrouw van Moeders voor Moeders, ik heb me opgegeven om mee te doen.

Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan