Even voorstellen........

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen, ik wilde me even voorstellen...ik ben Sacha, 31 jaar, heb 2 leuke kinderen en sinds vandaag zijn mijn vriend en ik erachter gekomen dat ik in verwachting ben van mijn derde (en zijn eerste) kindje....mijn NOD was gisteren en vanmiddag kon ik mijn geduld niet langer bedwingen en heb ik een test (sensitest) gedaan, en jawel 2 streepjes. Het was voor ons eigenlijk wel een beetje een verrassing aangezien we pas in de 1e ronde zaten dus deze dag is wat vreemd aan ons voorbij gegaan...hahaha

Je merkt ook meteen dat je van de ene fase, het zwanger worden, in de andere fase duikt, het zwanger zijn, met alle angsten en hoop die daarbij komt kijken.....want ja, die eerste 12 weken he.....het duurt nu nog zo'n eeuwigheid..hahahaha

Afijn, een aantal meiden zal ik hier wel kennen want er zijn er de afgelopen maand al een aantal door gegaan naar de volgende fase....

Ik wens iedereen een voorspoedige zwangerschap, geniet ervan en ik hoop dat dit net zo'n gezellige club is als het andere forum!!

Groetjes Sacha

Hallo Sacha,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! En welkom op dit forum!

Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan