Even voorstellen!!

A

Anoniem

Guest
Ja het is zo ver mag me bij jullie aansluiten, dus ik zal me even voorstellen..
Ik ben Nataly en ben 18 jaar en mijn vriend 24, we wonen in midden van Utrecht.
Ik had echt gedacht dat het best wel lang zou duren om zwanger te worden.. was eruit gegaan van gemiddeld een jaar ofzo, Alleen nu was ik al zwanger in de 2e ronde na het stoppen met de pil.. kan het niet geloven!

Liefs Masrya

de rest een hele voorspoedige zwangerschap gewenst

Hey Natalie,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ik weet sinds vorige week donderdag dat ik zwanger ben. Heel erg onwerkelijk nog. Zitten jullie ook op een roze wolk??
Wat een wonder he dat je zo snel na het stoppen met de pil al zwanger kan raken. Bij ons was het al in ronde 1!
Hoe voel je je nu?? Ben wel erg benieuwd..... hihi

liefs,
Leoontje

bedankt, en jij ook!!

Ja ontzettende grote roze wolk kan je wel zeggen!! heb nog steeds het idee dat iemand mij wakker gaat maken en dit allemaal maar een mooie droom was..

Ik voel me best goed, ben niet misselijk maar heb wel ontzettende zere tepels en last van mijn onderrug en jij?

Liefs Masrya

Ik voel me ook best wel goed.
Mijn tepels zijn iets gevoeliger dan normaal. Heb nog wel af en toe  een  tintelend gevoel in me onderbuik en mijn onderrug.  
Had vanochtend krampen in me buik, maar het bleek dat me darmen in beweging kwamen.
Ben ook wel wat vermoeider aan het worden, maar ga nu gewoon wat eerder naar bed en dan gaat het wel.
Voor de rest heb ik nergens last van. Ook nog niet misselijk ofzo.

Weet je al wanneer je uitgerekend bent en heb je al een afspraak gemaakt bij de verloskundige???

Liefs,
Leoontje

ja dat sneller moe zijn herken ik ook wel, maarja net zoals jij zegt iets eerder naar bed.

Ik ben als het goed is 5 augustus uitgerekent.. en jij?

ik ga maandag een afspraak maken..

liefs

Ik ben als het goed is 2 augustus uitgerekend. Lekker na elkaar. 21 december heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige.
Ben benieuwd wat ze bij de eerste afspraak gaan doen. Je leest hier vaak dat er dan ook al echo's worden gemaakt. Ben erg benieuwd!

Liefs,
Leoontje

Terug
Bovenaan