even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

mijn naam is angela jansen en zat hiervoor op het zwanger worden forum. maar weet nu sinds gister dat ik zwanger ben.

heel onwerkelijk allemaal het is net of ik in een droom leef.
dit is was onze eerste ronde en gelijk raak!

ik ben heel dankbaar dat het zo snel heeft mogen gebeuren!

het gekke is dat ik helemaal niet merk dat ik zwanger ben. alleen erg moe maar verder heb ik nergens last van.

nou vind het erg leuk om jullie damens te komen vergezellen en hoop gezellig met jullie over de zwangerschap te kunnen kletsen

liefs angela

Hoi Angela, gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ik vond het de eerste weken ook heel onwerkelijk. Pas na de 1e echo begon het wat echter te worden...
Ben ook heel erg moe geweest in het begin. Vreselijk, kon alleen maar slapen en op de bank hangen.
Geniet er lekker van!! Het is zo bijzonder!

liefs Suus

Hoi Angy,

Gefeliciteerd, meid! En dat in je "eerste ronde"! Dat is mij nu ook overkomen. Had geen idee waarom ik me zo raar voelde. Zwanger? Hunk! En dat terwijl ik 3 jaar geleden een jaar lang IUI zonder resultaat heb ondergaan!
Ja moe zijn zal er wel bij horen. En dat je voor de rest niet zo veel voelt: wat een geluk! Ik ben zelf zo ziek als een hond al voor de 3e week. Maar vind het helemaal niet erg hoor!
Succes en groetjes Tetje 7wk

Hai Angy,

Van Harte met je zwangerschap. Gezellig dat je je ook hebt aangesloten op deze heerlijke plek. Je zult versteld staan hoeveel je hebt aan al die zwangeren aanwezig op dit forum....

Veel kletsplezier en nogmaals welkom bij het zwangere vrouwen clubje

-xxx- Ednadia (30.2 wk)

hoi angela hoe lang ben je zwanger ik ben er ook net bij gekomen want ik ben er ook achter gekomen dat ik zwanger ben van de derde gr ramona

Van harte gefeliciteerd!

Veel plezier de aankomende periode.
Ik ben zelf nu 11 weken zwanger en krijg nu gelukkig weer wat meer energie. want ik was de afgelopen weken echt erg moe.

bedankt voor jullie leuke reacties ik ben maandag dus morgen zes weken zwanger.

ben alleen sinds vrijdag heel onzeker, want heb bloedverlies en krampen gehad. de krampen zijn weer over maar ik bloed nog steeds een klein beetje. ik ben heel bang geweest, maar ben nu wat geruster omdat ik in mijn omgeving hoor dat meerdere mensen dit gehad hebben.

ik had ook de verloskundige gebeld en die zei dat het van alles kon zijn dat het gewoon afwachten is tot de eerste echo.

ook ben ik niks verloren (bloedpropjes of iets dergelijks) . ook mijn zwangerschapskwaaltjes zijn nog aanwezig dus hoop dat alles goed mag blijven gaan.

4 juli mijn eerste echo. hoelang zijn jullie zwanger en wat zijn jullie kwaaltjes vind ik wel leuk om te weten.

liefs angela

Hoi Angela,

Iedere zwangerschap is uniek en de kwalen ook. Je bloedingen? Die hoeven  niets te betekenen. En er zijn zelfs vrouwen die tijdens hun hele zwangerschap regelmatig bloedingen hebben. Maar ik kan me voorstellen dat je daarover druk maakt! Bovendien wat moet je voelen als je zwanger bent? Geloof me, iedereen heeft weer een ander verhaal en toch zijn er weer zoveel overeenkomsten.

Ik ben zelf ontzettend misselijk. Niet braken, maar kan geen een luchtje verdragen. Ben al een paar weken hartstikke beroerd, zwak, ziek, slap en slaperig.
In het begin toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, dacht ik dat ik een of ander virus had opgelopen. En... heb een heeeel grillig humeur. Heb het zelfs drie weken geleden uitgemaakt met mijn vriend (uur later waar goedgemaakt;-)).

Ik  wist maar niet wat ik had. Kon niemand meer felen.  Ben zelfs naar de psycholoog geweest! Totdat een vriendin tegen mij zei: ben je niet zwanger? Ik heb gelijk een test gedaan en ze had gelijk! Dat was vorige week.  

Ondertussen hebben ik wel tienduizend keer mijn excuses aangeboden aan mijn vriend en... die neemt zonder mopperen mijn humeur  op de koop toe!  

Groetjes van Jet  

Terug
Bovenaan