Even voorstellen...

A

Anoniem

Guest
Ik had hier laatst in al mn enthousiasme al gepost, maar zonder me voor te stellen.... schaam schaam,

Zondag heb ik dus positief getest, ik ben 27 jaar en woon samen met mijn vriend (29 jr) dit jaar zijn we alweer 10 jaar samen. Kom uit het zuiden van het land,

In ronde 4 was het raak voor ons, het wordt ons eerste hummeltje en ik hoop hier nog regelmatig terecht te kunnen voor de vragen die ik vast allemaal nog wel zal krijgen.

10 juli hebben we de eerste afspraak bij de verloskundige, ik kan niet wachten.

x Muizeke (5 weken en 2 dagen als het goed is :)

Hoi,

Gefeliciteerd meid en welkom op het forum.Grappig ik ben ook zw van ons eerste hummeltje en ben 28 jr.
Loop ong gelijk met jou, want ik ben nu 5 wk en 4 dg zwanger:)
Ik heb 11 juli mijn eerste afspraak bij de vk:)

Liefs Kyrabella

GEFELICITEERD!!!
Ben zelf ook net zwanger van onze tweede (4 weken en 6 dagen).
Geniet van de zwangerschap.
Gr. CCor.

bedankt voor de berichtjes, leuk kyrabella dat we tegelijk lopen, ook de verloskundige zo goed als gelijk :)

Vandaag van 8 uur sochtends tot 2100 uur gewerkt, pas om 2200 uur thuis: merk nu al terwijl ik pas 5 wkn en een beetje ben, dat ik nu al sneller moe ben, pfff ben helemaal uitgeblust, hebben/hadden jullie dat ook?

x Muizeke

oeps ben vandaag ook voor het eerst en had me ook nog niet voorgesteld ben 11 weken zwanger van de tweede en wil bij deze ook iedereen feliciteren leuk met ze alle zwangerrrr

Heey meiden,

Ook ik loop gelijk met jullie op! Wij hebben ook zondag getest en ik ben ook 28! Toevallig! Ik kom uit Noord-Brabant, dus beetje zuiden van het land haha!
Ook ik zal regelmatig hier te vinden zijn...begint nu al een beetje verslaving te worden, maar tis nu vooral lezen (omdat ik er nog allemaal niet zo veel van weet!). Het is onze eerste en we zijn in ronde 2 meteen zwanger geraakt! ECHT ZO GAAF! Nu maar hopen dat alles goed gaat!

Gefeliciteerd jullie allemaal....

liefs Anouk

Terug
Bovenaan