Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Ik kom me even voorstellen: Ik ben Iris en ben 27 jaar. Ik ben al bijna 8,5 samen met mijn vriend en we wonen nu 4 jaar samen. Ik ben 3 maanden geleden gestopt met de pil. De eerste maand hebben we nog met condoom gedaan om mijn lichaam zelf op gang te laten komen. De eerste ronde werd ik ongi.
Mijn NOD voor ronde 2 was afgelopen dinsdag, en wat schetst onze verbazing: woensdagmorgen heb ik een positieve test in mijn handen.
Ik kom jullie dus vergezellen hier en heb dus al gelijk een vraag.
Wanneer ben ik nu precies uitgerekend? Op de sites van Prenatal en 9maand mijn gegevens ingevuld, maar daar stond dat ik dus al 4 a 5 weken zwanger zou zijn. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 01-08 met een cyclus van ongeveer 34 dagen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes Iris

Nou ik heb het even voor je uitgerekend:

Lengte zwangerschap: 4 weken, 2 dagen
Nog te gaan: 35 weken, 5 dagen,
Vordering: 10.70% precies op dit moment
Bevallingsdatum: 13/05/2008Geslacht: jongen (volgens de Chinese maankalender)

Ip moet je van een cyclus van 28 dagen uitgaan, dus als jij een cyclus van 34 dagen hebt, zul je er eigenlijk 6 dagen bij moeten tellen. Dus dan zou laatste NOD 7 augustus moeten zijn geweest bij een cyclus van 28 dgn....
Maar tegenwoordig kun je bijna bij alle sites het aantal cyclus dagen invoeren.

Dus 13 mei 2008 is de uitgerekende datum en je bent dus 4 wkn en 2 dagen zwanger.

Gefeliciteerd he?
Groetjes Renata.

Zo dat is makkelijk,iemand die het ff voor je uitrekend!
Gefeliciteerd hoor met je zwangerschap!
Ik ben An en ben nu 21.6 weken zwanger vd 3e!
welkom!
Grtz An

Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

Geniet ervan!

Liefs Sanneke

leuk dat je ons komt vergezellen!

En zeker fijn dat iemand al een rekensommetje voor je heeft gemaakt, je hoeft alleen nog maar te bevallen de rest weet je al haha!

Ik wens je een fijne zwangerschap, trouwens wat is het lekker snel gegaan? Heerlijk toch!

Ga maar lekker zitten dromen.

groetjes
talke
morgen 22 weken

Terug
Bovenaan