even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hai dames,

Ik ben Manon 21 en heb een vrind die is 24. We wonen samen in Noordwijk. Ik ben 1 sept gestopt met de pil en afgelopen maandag (ik was een week over tijd) hadden we een test gedaan en die was positief :D:D meteen in 1x raak. Das wel heel gaaf. Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger (als het goed is) 30 oktober hebben we onze eerste afspraak met de verloskunidge en ga ik voor onze 1e (inwendige) echo. Ik heb alleen een week al flinke last en pijn aan mn onderrug (echt onwijs veel pijn). ze konden in mn urine nix vinden tot gister.. Bleek er toch bacterien in te zitten. Krijg hopelijk een kuurtje hiervoor zodat het weggaat, vooral de pijn. Verder ben ik moe en pijnlijke bortsen. En wie van jullie is ook nog maar pas zwanger? En welke klachten hebben jullie? Hebben jullie ook al dingen gekocht, of wachten jullie daar nog weken/maanden mee? Ik hoop gezellig met jullie te kunnen kletsen en ervaringen uit te wisselen. Wie komt er trouwens ook uit de buurt van Noordwijk?

Liefs X Manon

hey manon!

gefeliciteerd allereerst.!!!
ik ben iets langer zwanger 15 weken en ik kom uit hoofddorp maar ben heel vaak in hillegom want daar komt mijn schoon fam vandaan!
je kan als je wil bij het juni forum aanmelden daar zitten allemaal meiden die zolang als jij zwanger zijn!

gr kitseltje!!

Gefeliciteerd!!!

Lekker van genieten!!! :)
Ook snel zeg!! Wauw!! :)

Liefs In

Terug
Bovenaan