Even voorstellen...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn naam is sacha, ben 28 jaar, en nu na ruim anderhalf jaar ben ik ZWANGER!!! Doordat mijn man een erfelijke ziekte (een botziekte, en we hebben 50% kans) heeft, hebben wij wel twee jaar getwijfeld wat we wilden, wel of geen kinderen. We hebben ook heel veel gesprekken gehad in het ziekenhuis, ons goed laten voorlichten, en ook gesproken met andere lotgenoten. Toen hebben we na 2 jaar de knoop doorgehakt, en besloten dat we een kindje wilde, en of dat die de ziekte nu wel of niet heeft, deze is altijd welkom. Maar na het stoppen met de pil, was ik na een jaar nog niet zwanger. Wij weer naar het ziekenhuis, en zijn toen in de medische molen terecht gekomen. We hadden eind november zoiets van ff een maandje rust, even niet naar het ziekenhuis, en in het nieuwe jaar zien we wel weer.
We zijn op vakantie gegaan, en zwanger terug gekomen!! Ik ben nu bijna 6 weken zwanger, maar omdat mensen in onze omgeving al wisten dat wij ervoor naar het ziekenhuis gingen, hebben we het al tegen iedereen verteld. Wij zijn zo blij, dat het na al die jaren toch spontaan gelukt is. Ik zou het het liefst in de krant zetten!

Toen we net met de pil gestopt waren zat ik bijna elke dag op het "zwanger worden" forum, maar dat werd met op een gegeven moment teveel, dus wil ik me nu graag weer bij jullie aan sluiten. Ik ben niet iemand die elke dag iets schrijft, maar vind het wel erg leuk om mee te lezen.

Allemaal nog een fijne kerst, en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

sacha

hartstikke fijn meid, gefeliciteerd geniet ervan.

zo zie je maar dat rust ook een hoop doet (geen stress ff met je hoofd ergens anders)

nogmaals geniet ervan, je gaat een mooie soms zware (kan hoeft niet uiteraard)  periode
tegemoet.

liefs linda

Hoi hoi,

Welkom hier. Fijn dat het gelukt is hoor. Geniet er maar van en hartelijk gefeliciteerd.

Liefs en tot hoors op het forum.

Petra

Hoi allereerst gefeliciteerd!!!!!!!

Wat fijn dat het toch zo gelukt is! Ik weet wel een beetje hoe dit voelt, bij ons wou het ook niet lukken en toen zijn we naar de huisarts gegaan maar in een maand dat wij beiden zoiets hadden van nou ja nu ff niet we zijn beiden ziek geweest ( ik heb een keel en oorondteking gehad)  is het toch gelukt!
Ik moet vanmiddag voor het eerst naar de vk ben best zenuwachtig dom he?

Groetjes Wen

Terug
Bovenaan