even voorstellen

hallo mijn naam is monique heb een zoon van 4.5 jaar oud.heb in april een miskraam gehad doordat ik een windei had.vorige week dinsdag had ik eindelijk weer een positieve test.voel me erg goed.heb af en toe wat vlagen van misselijk.zo nu en dan pijnlijke borsten.had van mij zelf al een buikje.ik ben nu denk ik 5-6 weken zwanger en t is meerdere mensen al op gevallen dat ik zwanger ben.ben wel bang dat t weer mis zal gaan.6 februari heb ik een echo.tevens heb ik ook een vraag aan jullie,hebben jullie ook wisselende klachten en lage rugpijn?heb op t moment veel last van mijn rechter been.als ik dan een poosje ga liggen dan trekt t wel weg.ik werk 2 dagen van 6 uur achter de kassa en dat is zittend werk miss heeft dat eriets mee te maken dat ik steeds in de zelfde houding zit,
groetjes monique

Hoi Monique,

Ik ben net zo lang zwanger als jij, erg pril dus nog.
Ik heb afgelopen zaterdag positief getest. Ik ga vanmiddag de vk bellen voor een afspraak. Maar ik weet dat dat pas zal zijn als ik 10 weken ben, dus ik moet nog heeeel lang wachten, zucht.
Ik zou zo graag weten of alles goed gaat in mijn buik.
De dag voor en op mijn NOD dag had ik erge menstruatiepijn en dus ook lage rugpijn. Ik was er zeker van dat ik ongesteld zou worden. Gelukkig was dat niet zo. Die pijntjes zijn nu allemaal weg, ik heb alleen nog gevoelige borsten en tepels.

Jij kunt dus al lekker snel naar de vk, je zult denk ik alleen nog niet zo veel kunnen zien op de echo. Wel spannend hoor!

Groetjes, Ris

he meiden ik ben ongeveer  net zover als jullie. heb afgelopen dinsdag positief getest.
voel me tot nu toe erg goed alleen wat moe maar verder nergens last van. ik voel me in elk geval helemaal niet zwanger terwijl ik me met de eerste juist wel heel erg zwanger voelde.
hopen dat alles goed gaat en ben blij als we een paar weken verder zijn (stuk of 6/7)

hallo ,ik heb sinds gister dus als ik mijn bh uit doe mega pijn aan mijn borsten.heb vandaag meerdere keren moeten spugen.verder ook erg moe.dat borrelende in mijn buik van mijn darmen is minder geworden.heb volgende week (6 februari)mijn eerste echo.wanneer hebben jullie de eerste echo?

groetjes monique

Hoi hoi,

Ik mag pas 4 maart komen bij de vk en dan krijg ik dus ook mn eerste echo. Bij ons mag niemand komen voor de 10 weken. Ik heb geprobeerd het te vervroegen omdat ik die week ervoor op vakantie ga met mijn moeder. En ik wilde het eigenlijk pas vertellen als ik de echo heb gehad en zeker ben dat alles goed is.
Maar ik mog niet eerder. Dus moet ik even kijken hoe ik dat ga oplossen met mn meoder, wij zijn nogal wijnzuipers, vandaar.

Mn darmen reageren dit keer erg op mijn zwangerschap. En mn borsten blijven gevoelig, en wat moe. Maar verder voel ik me okee. Nog een beetje onwerkelijk eigenlijk. Ik heb woensdag nog een keer een test gedaan, was toch wel positief, is nog moeilijk te bevatten.
Je hoort alleen zo veel van lege vruchtzakjes op echo`s en miskramen, ik ben er zo bang voor, misschien dat ik daaro, nog niet zo blij kan zijn.

Monique, jij gaat aankomende week al voor ene echo, echt spannend, je laat het wel eventjes weten hoe het gegaan is he?

Hoi,

Meiden,
Van harte gefeliciteerd.

Ris, wou eventjes op jou reageren.
Misschien is het een idee een pretecho te laten maken?
Die maken ze in principe vanaf 7 weken. Heb ik ook laten doen omdat ik erg onzeker was in het begin. Was toen 8 weken zwanger. Was erg mooi. En zo kan je het toch tegen je moeder vertellen :)

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Bloemetje
29 wkn

Terug
Bovenaan