even voorstellen

ha meiden,
ik heb me al een x voorgesteld op t forum, zwanger worden,maar ik kreeg de tip van snoopy om hier naar toe te gaan.Wij hebben al een zoontje van bijna 4 jaar (bij hem hebben we +- 10 mnd geoefent toen raakte ik dus zwanger).Ik heb in aug.2002 mn spiraaltje laten verwijderen en ben dus tot op heden nog niet zwanger.
Ik ben 1 mei voor de 3e x k.geinsimineerd (dus misschien ben ik nu wel...maar ik durf er haast niet meer op te hopen)
Ik snap ook wel dat een aantal nu denken , jij hebt in ieder geval een zoon en dat is ook zeker zo, ik geniet ook echt volop van hem maar dat neemt niet weg dat we erg graag een 2e willen, voor ons zelf maar ook voor ons zoontje. En de maatschappij is ook zo erg vind ik ,je hoort gewoon een 2e kindje te krijgen ,nou ik ben er echt wel achter dat dat allemaal niet zo normaal is/gaat.Vooral mensen die je vaaaaag kent zijn enorm brutaal soms ,eenmaal zei iemand tegen mn zoon, nou het wordt wel eens tijd dat je een zus of broer van je ouders krijgt, nou jaa.
groetjes!

Hoi Pluk,

Welkom op dit forum. Het is echt heel fijn om hier te schrijven met meiden die hetzelfde meemaken of hebben gemaakt als jij! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je nog een kindje wil en dat die wens net zo sterk is als bij je eerste kindje!

En ook aan ons wordt veel gevraagd,,,en jullie nog geen kindje...jullie hebben de leeftijd er voor! Ik word deze maand 30 en mijn vriend is 32..

Ik moet eerlijk bekennen dat voordat wij bezig waren voor een kindje en ik het wat meer als vanzelfsprekend beschouwde (schaam, schaam) ik het ook wel aan mensen gevraagd heb hoor!! Vind het achteraf zo dom van me,,,niet echt bij stil gestaan wat voor verhaal er soms achter kan zitten!! Je leert nog met de dag laten we maar zeggen!!

Ik hoop voor jullie dat het nu raak is hoor!!!!

Liefs moi xxxx

Hoi Pluk,
Wat kunnen mensen toch vreemd reageren hè, niet beseffende dat ze jou er pijn mee doen. Ik, nou ja wij, zijn vanaf september 2002 "bezig" met een derde kindje. Ik raakte in feb. dit jaar zwanger maar 2 april ging het fout. Een heleboel wisten niet dat we voor een derde gingen maar na de miskraam was dat ineens wel duidelijk. Wat een stomme reacties kun je krijgen zeg. Vooral het afwimpelen van: Ach, je hebt toch twee kinderen, vind ik erg kwetsend. Alsof het dan niet erg is. En het verlangen naar een derde (of tweede) is echt net zo groot als naar de eerste.
Meid ik hoop voor je dat het deze keer raak is!Ik zal voor je duimen!
Liefs Els

Hoi Pluk
Welkom op dit forum en ik hoop dat het deze keer raak is,houdt ons op de hoogte.
Inderdaad is het soms even slikken als anderen iets eruit gooien waar ze zelf totaal niet bij stilstaan wat het bij jou doet,ik denk altijd maar,ze weten niet beter.
Succes en ik zal voor je duimen!
Liefs
Snoopy

Terug
Bovenaan