Even voorstellen

Hallo allemaal,
Leuk om al jullie verhalen te lezen.
Ik ben Caroline 31 jaar en wij zijn bezig voor ons eerste kindje.
Ik heb dit forum nog maar net ondekt maar er gaat nu al een wereld voor me open. Het is fijn te lezen dat ik niet de enige ben waarbij het het zwanger worden wat langer duurt.( al 12 maanden bezig) Heb nog niet echt een rede om me zorgen te maken omdat ik mijn vruchtbare
dagen sinds een paar maanden pas echt aan het bij houden ben omdat het nu wel eens tijd gaat worden (natuurlijk voor jullie allemaal).Ik hoop dat ik mag delen in jullie teleurstellingen maar nog belangrijker in jullie leuke momenten. Want vroeg of laat gaat het ons allemaal een keertje lukken!!!! Liefs Caro

Hoi caro,

Ik heb deze site ook nog niet zolang geleden ondekt, geweldig he. Eindelijk iets delen met iemand die het snapt en ik ongeveer dezelfde situatie zit.
Trouwens voor jou ook spannend he. Ik ben al een tijdje bezig om precies te zijn 18 maanden. En wat je schrijft is herkenbaar. Eerst even aanzien en dan begint het, ik bedoel zo van nu word het wel eens tijd.

Veel succes groet mipi

Hoi Carolien,

Welkom op deze site, heerlijk is dat hè allemaal meiden die in hetzelfde schuitje zitten, waar je veel van kan lezen en leren, tips maar ook steun bij de bekende ups en downs krijgt!

groetjes, Suus

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie leuke reacties.
Weet zeker dat we een hoop steun aan elkaar zullen hebben. Zal hier zeker vaker te vinden zijn!!!!

Liefs Caro

Terug
Bovenaan