even voorstellen

Dag Allemaal,
Lees al een tijdje mee, de verhalen geven veel herkennig en misschien dat anderen ook iets aan mijn verhaal hebben, dus hier volgt mijn verhaal. Ik ben 29 jaar en sinds maart 2003 gestopt met de pil. Een van de redenen om aan de pil te gaan was mijn onregelmatige cyclus, en ja hoor na het stoppen met de pil is ie weer helemaal terug. Kan er dus geen pijl op trekken wanneer mijn NOD is. Is nu al bijna 9 weken terug dat ik echt ongesteld was. Tussendoor nog wel een dag een klein beetje helder bloed gehad, en de dag erna dikkig rood/bruin slijm, maar ook maar een heel klein beetje. Dat is nu alweer 3 weken terug. Sinds ongeveer 3 maanden ben ik aan het temperaturen, maar kan daar ook weinig wijs uit worden. Heb nu 12 dagen al verhoogde temp van 36.6/36.7. Maar heb geen idee wat me te wachten staat. Ben in november 2003 bij de Huisarts geweest, zij gaf aan dat gezien de spanningen die we hadden, mijn man zat al een jaar met een arbeidsconflict en de planning van onze bruiloft (dec 2003) het niet gek was dat ik nog niet zwanger was en dat we eigenlijk weer opnieuw konden beginnen. Aangezien ik graag de touwtjes in handen heb, en graag dingen voorbereid is het toch wel lastig om niet te weten waar je aan toe bent. Al met al toch een aardig verhaal geworden, maar ik hou het voor de eerste keer hier maar bij. Groeten Isa

hoi Isa,
ik vind persoonlijk dat je ha wel erg makkelijk reageert! als jij voor de pil ook al onregelmatig was kan je nu toch niet veronderstellen dat t alleen door de spanningen komt? Je bent nu toch al meer dan een jaar bezig en ik kan me voorstellen dat je wat meer zou willen weten of wat hulp wilt. lijkt me heel vervelend die onzekerheid. Dus ik zou nog een keer naar de ha gaan en een verwijzing voor een gyn vragen. je moet t wel zelf weten natuurlijk!
heel veel sterkte! lis

Lis, bedankt voor je reactie. Mijn plan is ook om na de vakantie weer naar de HA te gaan. Ik heb dan ook wat temperatuurcurves, zal dan ook vragen om een doorverwijzing. Overigens is deze HA niet de HA die me destijds de pil heeft voorgeschreven. Door wat verhuizingen ed heb ik verschillende HA-en gehad. Dadelijk eerst van de vakantie genieten. Probeer dan volledig te ontspannen en hebben we in die tijd geen geluk gehad, dan weer naar de HA. Groeten Isa

Terug
Bovenaan