Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw en wil me ff voorstellen.Ik ben dus tamara 25 jaar en ben op dit moment aan het stimuleren voor IVF nr 3.Ik weet niet of hier meerdere zijn die met IVFbezig zijn maar het lijkt me leuk om eens gedachten en ervaringen uit te wisselen.

Groetjes Tamara

Hoi Tamara,

Ik heb afgelopen maandag het startsein gekregen voor ivf SPANNEND!!
Dus ik begin als de red devils op tijd komen, 6 september met microgynon 30 en dan gaat het voor mij ook beginnen. Ik ben 22 jaar, (bijna 23 in september)Je schreef dat je al bij nummer 3 bent aangekomen. Wat erg zeg, dat het de vorige twee keren niet gelukt is. Maar hopen dat 3x scheepsrecht is. Ik kan nog geen ervaringen met je uitwisselen. Maar wil graag natuurlijk wel alles van jou weten, Ik zie erg op tegen het spuiten en vooral de punctie.
Nou veel suc6 en hoop wat van je te horen.
Groetjes Ang...

Hoi Ang

Ja ik ben idd alweer bij nr 3 aan beland.Waarom moet jij de pil gebruiken?Ik gebruik geen pil.Ik begin met Glonal f dan cetrotide en daarna pregnyl.Ik doe mee aan een onderzoek voor het UMCU en heb daarom een andere soort hormonen dan een normale behandeling.Ik krijg dan ook ipv 3 behandelingen 4 beh met terugplaatsing(TP)van 1 embryo.Het klink allemaal een beetje moeilijk maar het valt best mee.Ook ik zag tegen de punctie op.De 1e keer ben ik er heel ziek van geweest omdat ze een ader hadden laten bloeden en de 2e keer voelde ik me hartstikke goed.Tuurlijk je voelt het wel even en het doet wel zeer maar het valt ook weer reuze mee door de pijnstillers en verdoving die je krijgt.Bij sommige ziekenhuizen kan je ook onder volledige narcose de punctei krijgen maar ik vind het niet nodig want van de narcose heb je meer last dan van de punctie.Ik weet niet ik welk ziekenhuis je gaat starten??Het spuiten is altijd eng voor de 1e keer maar daarna wordt het routine...Als je nog vragen hebt hoor ik het graag van je

Groetjes Tamara

Hoi Tamara,
Ja ik start met de pil, die ga ik dan 21 dagen slikken en de laatste vier dagen van die pilstrip moet ik erbij gaan spuiten. Dan start bij mij het spuiten met hormonen ik krijg een prikpen en een gewone volgens mij. Ja lijkt me eng maar ja moet gebeuren en aan alles komt een eind. Maar ik ben onder behandeling bij het elisabeth ziekenhuis in tilburg. Ik ben heel benieuwd hoe ik dit alles ga ervaren. Het duurt nu lang zeg het aftellen.

Groetjes Ang..

Hoi Tamara,

Welkom op deze site!
Jij bent ook al een hele poos bezig meid...erg sneu voor je dat die 1e 2x IVF niet is aangeslagen :(

Is er bij jou of manlief een reden voor gevonden, als ik vragen mag?
En in welk zh ben je onder behandeling?

Net als Angje ga ik in sept/okt ook op voor IVF, dus we zitten in een zelfde schuitje als jij zit. Ik heb ook 6xIUI gehad (en 3x KI), die niet zijn aangeslagen.

Ik hoop van harte voor je dat deze poging jou eindelijk die zwangerschap geeft waar je al zo lang op wacht en die je 'dik' verdiend hebt!

We duimen hier voor je hoor!

Suc6 met de medicatie en hou je ons op de hoogte?

liefs, Suus

Hoi Tamara!

Welkom meissie, fijn dat je er bent hoor!
Het is hier zoals ik je al vertelde erg gezellig, er zijn erg leuke meiden, die je erg steunen en die altijd veel intresse hebben.
Behalve dan die Anoniem ergens boven jouw berichtje, wat een zielig persoon is dat toch weer. (waar ze vandaan komen ik weet het niet)

Voor de andere meiden (ik ken Tamara persoonlijk, ze is een vriendin van mij en heb haar dus aangeraden is op dit forum een kijkje te komen nemen)

Groetjes,
Cynthia

Hoi suus,Om hier nog ff terug te komen wat er mis was bij ons(het staat anders zo open en bloot).Ik heb vorig jaar april mijn kijkoperatie gehad en daar bleek dat mijn linker eileider verkleefd zit aan mijn dikke darm en dat daar praktisch geen eitjes door heen kunnen,bij mijn man schommelt de kwaliteit van het zaad heel erg.Maar het is goed genoeg voor IVF.Wij lopen in het UMC Utrecht en dat bevalt me prima.Morgenochten mag ik weer bloedprikken en een echo om te kijken hoeveel follies ik heb.
Welk ziekenhuis ga jij je behandelingen doen?

Liefs Tamara

Hey meissie

Bedankt voor deze site he!!
Want op de freya site zitten ze bijna allemaal in een grote kliek vind ik!
En je weet het he!!SAMEN ZWANGER zoals afgesproken!hahaha

Liefs Tamara

Terug
Bovenaan