even voorstellen

Ik zal me eventjes voorstellen, want ik ben nieuw hier en het lijkt me inderdaad erg fijn om af en toe je verhaal te kunnen delen met elkaar...
Ik ben Kim, 23 jaar en sinds februari bezig om zwanger te raken. Ik kwam bij de gyn. ivm een hypofyseprobleem en uit het algemeen onderzoek bleek de zaadkwaliteit van mijn partner ook slecht te zijn, 2 miljoen zaadcellen, waarvan 97% misvormd. Het tweede onderzoek was iets positiever, 6 miljoen zaadcellen, waarvan 67% misvormd. Gelukkig mochten we daardoor starten met IUI (in plaats van IVF).
Heb vandaag mijn eerste tablet Clomid ingenomen en nu gaat het dus echt beginnen! Heb 5 december de eerste echo, dus erg spannend allemaal! Ik las al dat er meer mensen met IUI bezig zijn, zou fijn zijn om eens ervaringen uit te wisselen...

groeten Kim

Hoi Kim,

Zelf heb ik net zondag de laatste Clomid geslikt en ik mag woensdag voor de eerste echo. Ik krijg zelf geen IUI dus daar kan ik je helaas niets over vertellen. Wel heel spannend allemaal he? Heel veel succes gewenst en ik hoop dat je geen bijwerkingen hebt van de Clomid.

Groetjes F

Ha F, ik heb inderdaad geen bijwerkingen van de clomid, gelukkig maar want als ik dat zo lees kun je er veel last van hebben!
Spannend zeg, morgen de eerste echo! Kom je wel voor een andere behandeling in aanmerking, of proberen jullie het op de natuurlijke manier mbv clomid?
Succes in ieder geval morgen!

Terug
Bovenaan