Even voorstellen

Hallo meiden,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb ook al  wel eens gereageerd op berichtjes. Ik ben Sidney, 33 jaar en sinds eind 2004 hebben mijn vriend en ik een zwangerschapswens. Helaas is er 3 jaar geleden bij mijn vriend een hypofysetumor ontdekt waardoor hij onvruchtbaar is geworden. Na een lang traject van een zware operatie, bestralen en heel veel ziekenhuisbezoeken is mijn vriend dit jaar begonnen met het toedienen van hormooninjecties om zijn vruchtbaarheid weer terug te krijgen. Al sinds januari injecteert hij zichzelf vijf keer per week met als gevolg dat hij nu weer levend zaad aanmaakt.  

Vanmorgen zijn we in het ziekenhuis geweest voor de eerste IUI behandeling. De kwaliteit van het zaad was goed volgens de arts, 6 miljoen zaacellen na bewerking. Nu is het dus afwachten of ik over 2 weken ongesteld word. Gelukkig gaan we over een week op vakantie zodat we even wat afleiding hebben.

Ik vind dit een erg fijn forum. Natuurlijk praat ik er ook met vriendinnen over, maar hier op het forum zitten de vrouwen die precies begrijpen hoe  je je  voelt.

Groetjes,
Sidney

Hoi Sydney,

Wat een verhaal over je man. Erg fijn om te horen dat ze na al die ellende toch zijn zaad weer tot leven hebben kunnen brengen. 6 miljoen na bewerking is echt heel erg goed hoor!! Dat is erg mooi voor IUI!
Ik hoop voor je dat je snel weer doorkan naar het volgende forum.
gr.Inge

Wat zijn dat nou weer voor grapjes.
je kan ook wel normaal reageren.
en je ziet het in haar verhaal ze zal niet zomaar zwanger raken.
en wat maakt het uit je kan toch ervaringen uitwisselen

Sorry hoor eerlijkemeid, ik ben bezig om zwanger te worden sinds eind 2003 (heb me in het eerdere mailtje vergist in het jaartal). Is dat misschien wel lang genoeg om mee te praten op dit forum??????????????????? Bedankt voor je fijne reactie. Ik dacht dat ik hier goed zat, maar heb me blijkbaar vergist.

Sidney

Sidney,

Laat je niet gek maken door dat soort nare berichtjes.
Af en toe duikt er weer zo iemand op bij dit forum. Gewoon negeren lijkt me het beste.
En tuurlijk ben je wel welkom.

gr. Gonnie

Het maakt toch niet uit hoelang je bezig bent??? Wij wisten ook heel snel dat we toegewezen waren op ivf icsi. Dan weet je toch ook niet hoelang zoiets gaat duren?? Bij ons duurde het bijna vier jaar.   Rare reaktie hoor, eerlijke meid.

Als jij echt een eerlijke meid was dan zou je dit niet laf en anoniem neerzetten gericht aan iemand die al genoeg te verwerken heeft gekregen. Als je een mening hebt gebruik dan gewoon je naam!
Wie is hier nu een DOMME DOOS! Laat maar...wij weten het antwoord al!

INGE

Terug
Bovenaan