Hai allemaal, ik ben niet helemaal nieuw op dit forum, alleen is het een tijd geleden.
Ik zal even mijn verhaal doen.........
Ik ben Ellen, nu vandaag 31 jaar geworden (jaja jarig dus
) Mijn man en ik hebben al 2 kinderen ( 6 en 3 jaar) Maar onze wens is toch heel graag een derde erbij. Dus vorig jaar dec. gestopt met de pil. De eerste ongesteldheid diende zich begin febr. aan. Dus een fijn gevoel dat alles het nog doet van binnen uit !!!! En toen begon het wachten.... ik werd niet meer ongesteld, maar was ook niet zwanger .......... In juni ben ik begonnen met het slikken van Provera, daar werd ik ongesteld op, maar daarna weer niet uit zichzelf. Sinds eind september loop ik nu bij de gynaecoloog. Ik heb een inwendige echo gehad en daaruit bleek dat er vrij weinig baarmoederslijmvlies aanwezig was en er zat een cyste in een eierstok (wat verder niets uit maakte) Oftewel, de hormoonhuishouding was flink van slag. Ik heb bloed moeten laten prikken, weer begonnen met provera en op cyclusdag 3 tot en met 7 Clomid moeten slikken (50 mg). Vandaag is het de 10e cyclusdag en moest ik vanmorgen weer voor een echo komen om te kijken of er eicellen aan het rijpen waren ......... HELAAS (nog) niks te zien
Maandag moet ik weer terugkomen om te zien of er dan verandering is.
Dit is dus mijn verhaal, wilde het graag kwijt. Ik heb aan het begin van het jaar op het zwanger worden forum gezeten, maar voelde me daar langzaam aan niet meer zo op mijn plek. Ben dus een tijd hier niet meer geweest, maar wil nu graag weer meer horen en lezen van mensen hier die hetzelfde probleem hebben. Wie weet kunnen we elkaar steunen !!!
Liefs Ellen
Ik zal even mijn verhaal doen.........
Ik ben Ellen, nu vandaag 31 jaar geworden (jaja jarig dus
Dit is dus mijn verhaal, wilde het graag kwijt. Ik heb aan het begin van het jaar op het zwanger worden forum gezeten, maar voelde me daar langzaam aan niet meer zo op mijn plek. Ben dus een tijd hier niet meer geweest, maar wil nu graag weer meer horen en lezen van mensen hier die hetzelfde probleem hebben. Wie weet kunnen we elkaar steunen !!!
Liefs Ellen