Even voorstellen .........

Hai allemaal, ik ben niet helemaal nieuw op dit forum, alleen is het een tijd geleden.
Ik zal even mijn verhaal doen.........

Ik ben Ellen, nu vandaag 31 jaar geworden (jaja jarig dus :) ) Mijn man en ik hebben al 2 kinderen ( 6 en 3 jaar) Maar onze wens is toch heel graag een derde erbij. Dus vorig jaar dec. gestopt met de pil. De eerste ongesteldheid diende zich begin febr. aan. Dus een fijn gevoel dat alles het nog doet van binnen uit !!!! En toen begon het wachten.... ik werd niet meer ongesteld, maar was ook niet zwanger .......... In juni ben ik begonnen met het slikken van Provera, daar werd ik ongesteld op, maar daarna weer niet uit zichzelf. Sinds eind september loop ik nu bij de gynaecoloog. Ik heb een inwendige echo gehad en daaruit bleek dat er vrij weinig baarmoederslijmvlies aanwezig was en er zat een cyste in een eierstok (wat verder niets uit maakte) Oftewel, de hormoonhuishouding was flink van slag. Ik heb bloed moeten laten prikken, weer begonnen met provera en op cyclusdag 3 tot en met 7 Clomid moeten slikken (50 mg). Vandaag is het de 10e cyclusdag en moest ik vanmorgen weer voor een echo komen om te kijken of er eicellen aan het rijpen waren ......... HELAAS (nog) niks te zien :( Maandag moet ik weer terugkomen om te zien of er dan verandering is.

Dit is dus mijn verhaal, wilde het graag kwijt. Ik heb aan het begin van het jaar op het zwanger worden forum gezeten, maar voelde me daar langzaam aan niet meer zo op mijn plek. Ben dus een tijd hier niet meer geweest, maar wil nu graag weer meer horen en lezen van mensen hier die hetzelfde probleem hebben. Wie weet kunnen we elkaar steunen !!!

Liefs Ellen

Hoi Ellen,

Helaas welkom hier! Ik kan me voorstellen dat je je niet meer thuis voelt op het zwanger worden forum. Heel veel zijn toch wel vrij snel zwanger.
Ik ben vanaf mei 2004 actief geweest op dat forum. Gelukkig werd ik snel bekroond met een zwangerschap helaas bleek naar 12 weken dat het een leeg vruchtzakje was, missed abortion. Na deze miskraam werd ik maar niet ongi en toen ik op een ochtend misselijk was dacht...ik zou het misschien kunnen dat....en ja hoor. Na de eerste mk met curettage overigens was ik direct weer zwanger geraakt. Hoezo vruchtbaar dachten we toen....nu zou het allemaal wel goed gaan.....Helaas na 7 weken mocht ik   voor een vroege echo komen en helaas weer geen teken van leven.
De laatste keer was in december 2004. Inmiddels zjin we 10 mnd verder en nog geen zwangerschap, wel is mijn cyclus  regelmatig 28/29 dagen. Ik heb een een temp. verhoging in de de 2e helft van mijn cyclus en ook mijn ovulatietesten slaan positief uit. Kortom geen reden tot paniek  ...toch raak ik behoorlijk aan het piekeren en gefrustreerd dat ik maar niet zwanger word. Om me heen lijkt het dat het bij iedereen zomaar klaar is.
Ik hoop op korte termijn bekroond te worden met een zwangerschap tot die tijd afwachten.
Jij ook succes met alles...en we hebben laatst net een onderwerp gehad met voorstelronde. Staat precies wie wie is waar ze wonen en stukje historie, misschien leuk voor je weet je net even wat meer over iedereen.
Succes met alles en tot forums.
Liefs van mij.

Hoi Ellen,

Welkom op dit forum. mijn naam is linda ben 29 jaar en heb een dochter van bijna 4 jaar. ik ben 2 jaar geleden gestopt met de pil en de eerste paar maanden ging het goed totdat mijn ongesteldheid 2 maanden uitbleef. heb ook medicijnen gehad om mijn ongesteldheid op te wekken en sindsdien ben ik heel onregelmatig. loop nu sinds maart van dit jaar bij de gyn. en heb 1 kuur clomid 50mg achter de rug. ben nu een paar dagen overtijd maar kreeg vanacht flinke buikpijn en nu nog steeds dus ik denk dat ik eerdaags ook wel aan mijn tweede kuur mag beginnen. ik moet 1 december weer terug dus ik heb nog niet dat ik naar het zh toe moet om te kijken hoe mijn eitjes groeien.
ik hoop dat je toch snel zwanger mag raken van je 3e kindje want al is het je 1e of je 3e je wil ze allemaal heel graag.

groetjes linda

Hoi Ellen,

Proficiat met je verjaardag. Wat toevallig ik moet ook maandag terug naar de gyn. Ben ook afgelopen maandag geweest ook nog niets te zien. Ik heb ook 50 mg clomid gehad.
Heb jij bijwerkingen van clomid gehad, ik niet, misschien heeft het niet gewerkt.

Veel succes maandag.

Groetjes,

Ilse

Hoihoi,

Leuk jullie reacties, dankjewel. Voel je je toch wel weer welkom he dan als er helemaal niemand gereageerd zou hebben.

Ik heb geen bijwerkingen gehad van de Provera en de Clomid, maar ja weet ook niet of het wel helpt die 50 mg. maandag toch weer afwachten. Spannend hoor.

Groetjes Ellen

Hoi, hier weer even de laatste ontwikkelingen rondom mijn persoontje......

Vorige week maandag en afgelopen donderdag weer voor inwendige echo's geweest, echter helaas de Clomid had niet aangeslagen :( Geen eitjes die aan het rijpen waren.
Nu even een weekje rust en moet ik donderdag weer beginnen met het slikken van nu Primolut (was vorige keer Provera, waarom dit veranderd is weet ik ook niet, maar goed het heeft dezelfde werking) En dan weer beginnen op de 3e cyclusdag met Clomid, echter nu is de dosering verhoogd van 50 mg naar 100 mg. Dus afwachten hoe dat gaat lopen .........

Andere meiden heel veel succes ook gewenst !!!

Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan