even voorstellen!

hallo allemaal,ik vind het nu dan toch eens tijd om me hier aan te melden.ik lees jullie verhalen hier al een tijdje en vind het fijn dat het allemaal zo herkenbaar is,
ik ken eigenlijk niemand die in dezelfde situatie zit,iedereen om me heen wordt maar vanzelf zwanger.....
maar helaas zijn er ook veel stelletjes waar het niet zo vanzelfsprekend is en dan is het fijn dat dit forum er is.
wij zijn 2,5jaar bezig met onze grote kinderwens,alle onderzoeken al gehad,bij ons is alles goed!maar waarom lukt het dan toch niet?
we gingen 1okt voor onze 1e iui,ik reageerde te heftig op de hormonen,er rijpte meer dan 15 eiblaasjes!toen werd besloten om er ivf van te maken:wow!!!!dat ging wel erg snel,maar natuurlijk gingen we ervoor,dit zou het worden!!!!van de 15 eiblaasjes waren er bij de punctie nog maar 7 over,waarvan 5eitjes en waaruit 1 embryo ontstond!maarja,1 is genoeg toch?deze is teruggeplaatst en toen begonnen de ergste weken....wat zijn die erg zeg,iedere dag maar hopen dat ik misselijk op zou staan,maar helaas,ik voel me nog erg goed(lichamelijk dan)en  ik denk zelfs dat mijn menstr. alweer begint want de eerste bloeding is er alweer!!!
ik ga mezelf niet voor de gek houden en hoop dat het maar snel doorzet,want deze onzekerheid is echt niet vol te houden!  
ik hoop echt dat het ooit raak zal zijn en zeker ook voor iedereen hier op het forum!!!!
blijf moed houden! groetjes moniek

Dag iedereen !

Ik ben vandaag voor het eerst op deze site dus het is nog even wennen.
Mijn man en ik zijn nu ruim twee jaar bezig maar nog steeds ben ik niet zwanger,nu lees ik hier iets over iui en ik vraag me af wat dat is .

Groetjes, diadav

hoi diadav

ik ben ook nieuw op de site hier,zeker even wennen,maar wel fijn om ervaringen te delen enzo.over iui bijv:dit is een behandeling met of zonder hormonen,met hormonen wordt een eisprong opgewekt(zonder hormonen wordt je natuurlijke eisprong in de gaten gehouden)net voor de eisprong wordt het zaad ingebracht,het zaad zit dan al ver in de baarmoeder en hoeft dan geen lange weg meer af te leggen en niet meer zolang te wachten voor de eisprong!dat even in het kort.
zijn jullie al naar de huisarts geweest?wij zijn na een jaar naar de huisarts gegaan en meteen doorverwezen naar de gyn.

lieve groetjes moniek

Hallo Moniek,

We zijn net als jij al 2,5 bezig zonder resultaat. We hebben ook alle testen gedaan en alles was goed. Raar dat je dan niet zwanger raakt he?? Vandaag ben ik weer begonnen met mijn tabletjes voor de 2e behandeling IUI. De eerste is helaas mislukt. We wachten maar weer af er zit niet zoveel anders op.

Sterkte en kop op!

Groetjes
Nina

hoi nina

bedankt voor je reactie,dus jullie zijn ook al 2,5 jr 'bezig'...wat vliegen de maanden dan toch voorbij he als je er op terugkijkt!maar helaas kunnen we niet meer doen dan hopen,afwachten en positief blijven natuurlijk!en dat doen we dan ook zeker.
ik lees dat jij tabl. voor iui gebruikt?ik kreeg hormonen om te spuiten,wat voor tabl zijn dat?misschien iets voor mij,dat ik dan niet zo heftig reageer?want ivf is ook best ingrijpend hoor!
ik moet morgen bloed laten prikken en in dec hebben we een evaluatie over de eerste ivf en dan wordt besproken hoe dan verder?

ik wens je heel veel succes en sterkte met je tweede iui beh. laat de hormonen maar z'n gang gaan,blijf positief en hou moed!!!!

groetjes moniek

Terug
Bovenaan