even voorstellen!

Hallo allemaal,

Wil ten eerste zeggen dat dit een hele fijne forum is.

Wij mijn man en ik zijn ruim 3 jaar bezig om zwanger te raken.
Sinds ruim een jaar zijn wij nu bij een gyn.

Heb afgelopen maandag mn 2e IUI gehad, maar heb er nu minder vertrouwen in.
Na gebruik van Clomid is er op dag 11 vrijdag een echo gemaakt.
Daarop waren 2 eicellen te zien van 19 en 20mm (al aardig groot).

Zaterdagavond pregnyl injectiepoeder gekregen en de maandag erop was de inseminatie.

Omdat mn eicellen vrijdag al aardig groot waren,  denk ik dat de eisprong er niet veel dagen er vandaan zat en dus de inseminatie weinig zin gehad kan hebben.

Overdrijf ik nu of zal er toch nog een kans kunnen zijn??

We kregen ook wel advies om te klussen zeg maar, dat hebben we dus ook gedaan!
Dus een kans is er natuulijk wel.

Groetjes een leeuw..

Hai,

Allereerst welkom!

Wij zijn nu ook al bijna 3 jaar bezig. Ik heb een miskraam gehad en daarna lukte het niet meer. Na vele onderzoeken later, kwamen ze erachter dat er 1 eileider dicht zat en niet meer open kon, maar de andere was ok. Maar het lukte nog steeds niet, begonnen met IUI, daar hadden we in het begin steeds pech. Had ik een eisprong, maar dan notebene in het weekend. Of dan was het vaag had ik er wel 1...

Paar maanden later, bleek al gauw dat ik niet elke maand een eisprong meer had, en toen moest ik Clomit Slikken. En de 2e x dat ik het slikte was ik weer zwanger na bijna 2 jr na de miskraam! Helaas was dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. En moest ik met spoed geopereerd worden. Het vruchtje zat gelukkig, nou ja, in het verkeerde dichte eileider aan het uiteinde en die is dus verwijderd. Het kon er simpel weg er niet doorheen. En nu beginnen we weer deze maand.

Goh, wat is het weer een lekker lang verhaal geworden. Maar dan weet je ook nu hoe het met mij zit.

Ik zit hier ook al bijna een jr op het forum en ik heb zoveel lief en leed gedeeld en zoveel steun gehad...

Ik hoop dat het met jou en de rest hetzelfde krijgen of al heeft.

Groetjes, Sabrina (Sab)

Terug
Bovenaan