even voorstellen

Hoi,

Ik lees al even met jullie, maar ik zal me nu toch even voorstellen.
Ik ben karin. Al 2.5 jaar bezig, maar nog steeds niet zwanger. Al HSG en laparoscopie gehad, maar alles is goed. Ook bij m'n man is alles goed. Toch raar hé dat het dan niet lukt, maar ja....
Nu gaan we volgende maand op voor IUI, maar ik lees hier eigenlijk zulke negatieve dingen over IUI (bijna geen positieve resultaten) dat de moed me aardig in de schoenen zakt!!
Nou ja toch maar die 6 keer in en dan gaan we door voor IVF.

Hoi Grada,

Welkom op dit forum waar we met z ´n allen niet graag op zitten maar het is niet anders.
ik hoop dat we je kunnen steunen met het zwanger worden. mijn naam is linda ben 29 jaar en ben nu 2 jaar bezig om zwanger te raken van ons tweede kindje slik nu clomid. en dat je allemaal negatieve dingen leest over IUI daardoor moet je de moet niet laten zakken want we lezen het meest van waar het mislukt maar hoeveel vrouwen er wel zwanger zijn geworden met IUI daar lees je weinig over dus geef het niet op.

heel veel succes en hou ons op de hoogte.

groetjes linda

Hoi Grada,

Het is waar dat je hier natuurlijk alleen de verhalen leest waar het niet lukt want als het snel lukt zijn ze hier snel weg de dames.
Ik heb er nu 5 x IUI opzitten zonder resultaat dus ik ben geen goed voorbeeld maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrr mijn ik heb 2 collega's de een heeft 2 kindjes middels IUI en een andere collega 1 kindje. HET KAN DUS ECHT!!!
Kijk ook eens op de weblog van Lill! Zij was bij de 4e IUI zwanger!

http://indemedischemallemolen.web-log.nl/

lfs inge

Terug
Bovenaan