Even voorstellen.........

Hoi meiden, ik schrijf vandaag voor het eerst een stukje op dit forum, ik lees jullie verhalen nu al een tijdje en vond het tijd om mezelf ook is even voor te stellen en  ons verhaal in vogelvlucht vertellen.  

Wij zijn sinds september 2004 bezig om zwanger te worden en tot op heden geen resultaat. In november hebben we de stap gewaagd naar de huisarts, dat was vooral voor mij een hele grote stap. Heel  onze omgeving werd maar zwanger, behalve wij, op  den duur ging  ik er bijna aan onderdoor. Bij de huisarts aangekomen viel er meteen een last van mijn schouders. Hij heeft ons meteen doorverwezen naar de gyneacoloog, omdat  ik 31 ben vond hij het  belangrijk dat we meteen door gingen en niet nog is een half jaar moesten  "oefenen".    

Begin januari heb ik een HSG onderzoek gehad en vorige week hebben we een verwijzing gekregen voor IUI. In maart hebben we daar een intake gesprek en dan zullen we horen hoe alles in zijn werk gaat. Omdat ik zelf erg benieuwd  was hoe het één en ander allemaal gaat, ben ik dus op deze site terecht gekomen en via jullie verhalen al heel veel te weten gekomen.

Al bij al vinden wij dat "de molen" erg snel gaat, en we wachten af hoe het gaat verlopen!

Groetjes!

Hoi Pleun,
ik schrijf zelf ook niet zo veel op het forum, maar meelezen is toch ook leuk. Ik vond ook dat het best snel ging met de 'medische mallenmolen'. Vorig jaar zijn wij in januari begonnen in het ziekenhuis, en hebben we alle onderzoeken gehad incl. kijkoperatie en 4 x IUI. Nog steeds geen resultaat en nu gaan we volgende maand starten met IVF.
Ik hoop dat het bij jou nog sneller resultaat zal hebben!

Hoi Pleun,

Welkom op het forum (voor zover je hier wil zijn natuurlijk)
Ik heb 6 IUI's gehad dus als je vragen hebt...brand maar los!!

Je ook info en verhalen vinden op mijn weblog:
http://wensweb.web-log.nl/

gr.Inge

Terug
Bovenaan