even voorstellen

hoi meiden,

ik ben al een tijdje niet meer op het forum, dus ik zal me weer  even voorstellen.

Ik ben Nathalie, ben 26 jaar. Wij zijn nu 16 maanden bezig.
heb last van 2 dingen, 1 : een te hoog prolactinegehalte ( dus melkvloed) maar dit is onder controle met medicatie.
2: en pcos,
gebruik Clomid, de eerste keer 50 mg. reageerde ik goed op maar helaas de keer daarna niet meer, dus toen naar de 100 mg. en daar reageerde ik weer goed op en nou moet ik deze maand afwachten of ik weer reageer.
Ben deze maand ook gestart met tarwekiemcapsules, baat het niet dan schaadt het niet, toch?!

ik heb echt respect voor de meiden die nog langer bezig zijn dan mij, ik vind mezelf af en toe echt zo'n zielig vogeltje maar dan lees ik wel eens verhalen hier en dan denk ik; nou naat niet zo zeuren er zijn meiden die het nog zwaarder hebben dan jij.
maar ja het is voor iedereen moeilijk hé'we willen allemaal het zelfde.... een kindje!!!

voor de meiden die clomid gebruiken: hebben jullie ook last van de bijwerkingen?

nou iedereen heel veel succes.

groetjes Nathalie.

Hoihoi,

ik heb nu 9 keer Clomid gebruikt( helaas nog steeds met lege handen...)  en heb eigenlijk helemaal geen last gehad. Hooguit was ik wat eerder moe. Het is echt bij iedereen verschillend, want mijn schoonzusje heeft wel veel last, vooral van opvliegers. Maar zij had daar ook heel erg last van  toen zij stopte met de pil.

Wat doen tarwekiemcapsules eigenlijk?

Succes!
Liefs, Britt

Ik heb zes rondes Clomid gebruikt (helaas ook zonder resultaat) en ook ik had geen last van bijwerkingen, het verschilt inderdaad echt per persoon.

Groetjes Astrid

hoi meiden,

de bijverschijnselen waar ik last van heb van de clomid zijn opvliegers, erg labiel, iemand hoeft maar boe te zeggen en ik kan al huilen, maar waar ik het meest last van heb is dat ik af en toe een super opgejaagd gevoel heb, erg onrustig in mijn lijf.
ik merk wel dat ik er het meest last van heb ongeveer 1 week nadat ik clomid heb ingenomen, hiera lijkt het wel minder (kan ook tussen mijn oren zitten hoor).
waar ik ook veel last van heb is van overbeharing en van acné op m'n borst en rug, maar ik denk dat dit gewoon bij de pcos hoort en niet zo zeer met clomid te maken heeft, (ook al lijkt het wel of dat toch meer is geworden na dat ik gestart ben met clomid, ik kan hier verder niks over vinden, wie weet zit ook dat tussen mijn oren).
Het is  allemaal af en toe vervelend maar ik heb het er helemaal voor over hoor.

tarwekiemcapsules, zorgen voor een betere weerstand en een goeie doorbloeding. ze zijn niet specifiek bedoelt om zwanger te raken maar op het zwanger worden forum zijn er veel meiden die het gebruiken en ook al meerdere die na een maand gebruiken zwanger zijn geworden... zal toeval zijn, maar baat het niet dan schaadt het niet, toch?

groetjes Nathalie.

Hallo,

Ook ik heb 6 maanden chlomid geslikt. En ja heb wel last gehad van enige bijwerkingen. Inderdaad een soort opvliegers, opgejaagd gevoel, misselijk, emotioneel (huilerig).

De acne en overbeharing kan inderdaad van PCOS komen. Bij chlomid staan deze bijwerkingen  namelijk niet. Ik heb daar ook heel veel last van gehad. Gelukkig is dat nu ook voorbij. Mijn rug ziet er wel nog uit als een slagveld. Hopelijk gaat het bij jou snel weg.

Gelukkig hoef ik deze maand geen chlomid te slikken want ik krijg 5 april een lacaroscopie. Dan wachten op de uitslag en dan??? Dat weet ik ook nog niet.

In iedergeval veel succes en hopelijk lukt het met de chlomid.

groetjes

Nicole

Terug
Bovenaan