even voorstellen

Hoi allemaal,

Al enige tijd lees ik jullie verhalen op dit forum. Nu vond ik het tijd worden om zelf actief deel te gaan nemen.
Laat ik me even voorstellen. Ik ben getrouwd, 28 jaar, bijna 29, en inmiddels al 23 maanden bezig om zwanger te worden. Vorig jaar oktober zijn we onderzocht in het ziekenhuis, er was niets aan de hand. In februari was ik 7 dagen overtijd en liet een zwangerschapstest een heeeel dun streepje zien. Zwanger???? Maar na 7 dagen begon ik  toch te vloeien.

Op het moment zit ik absoluut niet lekker in mijn vel. De dag na de bovenbeschreven bewuste menstruatie ontdekten wij dat onze zesjarige labrador ziek was.
Na een hoop gedokter weten we nu dat ze een hersentumor heeft. Ik moet dus ook nog afscheid nemen van mijn beste vriendin, die me, in deze voor mij moeilijke tijd, enorm gesteund heeft.
Zodoende denk ik dat een zwangerschap er voorlopig absoluut niet in zit. 'In zit' wat een woordspeling!
Toch heb ik onlangs ovulatietesten gekocht. Hopelijk kunnen die ons helpen! Anders zal ik toch echt terug moeten naar het ziekenhuis wil ik ooit achter een kinderwagen aanlopen. Helaas zal dit niet met mijn trouwe viervoeter zijn.

Doei

Welkom hier.
Het is niet leuk dat je natuurlijk op dit forum moet zitten, het liefst willen we allemaal naar het "zwanger" forum.
Gelukkig zijn wij er om onze gevoelens te delen en vertellen wat   we meemaken in onze medische molen.

Hopelijk kun je steun bij ons vinden. Wil je iets kwijt, doen.
Vaak kun je elkaar oppeppen.

Liefs van Gré

Lieve Tasja,

Ook welkom op dit forum...
Het fijne is dat je hier alles van je af kunt schrijven of terecht kan met vraagjes waar je geen antwoord op weet.
Maar hopelijk kun je ons snel goed nieuws vertellen, omdat het hartstikke raak is.

Heel veel sterkte met alles.

Liefs Indy

Terug
Bovenaan