A
Anoniem
Guest
hallo allemaal
mijn naam is janette27 en ben hier voor de eerste keer.
ik heb zo al een aantal verhalen zitten lezen. en had hier kan ik me ei kwijt.
ik en mijn man zijn nu 2 half jaar bezig en het wil niet lukken.
we lopen ondertussen al in het ziekenhuis maar daar schiet ik ook niet veel op.
want ik werd naar huis gestuurd om aan de hormoon tabletten te gaan en die hebben alleen me leven maar op zijn kop gezet. ik ben erg onrustig door die tabletten.
ik moet vandaag het ziekenhuis bellen wat we nu gaan doen. want als ik ongesteld wordt baal ik en kan ik de hele dag wel janken.
twee weken geleden kreeg ik te horen dat iemand die ik heel goed ken zwanger is. en dat doet pijn want zij hebben er niks aan hoeven doen ze was zo zwanger maar hun hebben al een kleine en ik en me man zijn nu echt op
ik weet het niet meer bij me man is alles oke. nu ben ik bang dat er bij mijn iets niet goed zit.
ik ben erg bang. maar ben wel blij dat ik steun van me man en ouders krijg.
groetjes janette27
mijn naam is janette27 en ben hier voor de eerste keer.
ik heb zo al een aantal verhalen zitten lezen. en had hier kan ik me ei kwijt.
ik en mijn man zijn nu 2 half jaar bezig en het wil niet lukken.
we lopen ondertussen al in het ziekenhuis maar daar schiet ik ook niet veel op.
want ik werd naar huis gestuurd om aan de hormoon tabletten te gaan en die hebben alleen me leven maar op zijn kop gezet. ik ben erg onrustig door die tabletten.
ik moet vandaag het ziekenhuis bellen wat we nu gaan doen. want als ik ongesteld wordt baal ik en kan ik de hele dag wel janken.
twee weken geleden kreeg ik te horen dat iemand die ik heel goed ken zwanger is. en dat doet pijn want zij hebben er niks aan hoeven doen ze was zo zwanger maar hun hebben al een kleine en ik en me man zijn nu echt op
ik weet het niet meer bij me man is alles oke. nu ben ik bang dat er bij mijn iets niet goed zit.
ik ben erg bang. maar ben wel blij dat ik steun van me man en ouders krijg.
groetjes janette27