even voorstellen

A

Anoniem

Guest
dag allemaal,

ik weet niet of ik hier al 'thuis'hoor, maar ik wil mijn verhaal toch wel effe kwijt.
ik voel me op het zwanger worden forum niet helemaal meer thuis. er zijn veel nieuwelingen en die hebben bepaalde onzekerheden die ik allemaal al gehad heb. dus ik kan me er niet meer zo in vinden.
ik ben sandra, 28 jaar en sinds sept 05 gestopt met de pil. vergeleken met velen van jullie is dat nog niet lang maar ik kruip nu toch aardig naar een jaar toe.
zit op dit moment in een fase dat ik het gevoel heb dat het toch allemaal niet gaat lukken en de spanning elke maand of het gelukt is die heb ik eigenlijk niet meer zo. ik ga er nu telkens  vanuit dat ik toch wel weer gewoon ongi zal worden. we gaan 30 juli op vakantie tot 20 aug. en heb me voorgenomen dat als ik niet zwanger ben als we terug komen dat ik dan naar de huisarts ga. ben al wel 4 maanden aan het tempen. maar ik kan er echt geen hoogte van krijgen. heb de laatste 2maanden geen eisprong kunnen ontdekken. en ik heb een erg onregelmatige cyclus en weinig ongi. zit nu op dag 42. langste cyclus tot nu toe en op dit moment denk ik dat ik ongi ben, hoezo denk ik? zul je wel denken. nou ik heb wel wat donker bloedverlies maar ik kan het met een inlegkruisje houden. dus is zeg maar bijna niks. 2 maanden terug ben ik zelfs maar 1  dag ongi geweest. dus wat ik zeg; KRIJG ER ECHT GEEN HOOGTE VAN!!!  
zo dat heb ik even  weer van me afgeschreven....
lucht altijd wel weer een beetje op...
ik denk dat ik hier  nu wel vaker even kom  kijken.

groetjes sandra

Tuurlijk ben je hier welkom, het gaat inderdaad snel op het andere forum. Ik lees daar ook wel eens mee. Leuk voor hun natuurlijk maar als het dan niet snel lukt is het prettig dat je ook nog ergens anders je verhaal kwijt kan. Lucht gewoon lekker je hart dat doen we allemaal.
En je hebt gelijk wat betreft naar de dokter gaan, als je twijfelt over je eisprong en je hebt het al zo keurig bijgehouden dan moet je dat gewoon lekker doen.

Groetjes Belle

Hoi Sandra,

Ik denk dat ik heel goed weet hoe jij je voelt.
Ik ben Esther, 24 jaar en ben in maart 2005 gestopt met de pil. mijn eerste paar cyclussen waren rond de 50 dagen, ik zit dus eigenlijk "pas" in ronde 13 maar ben wel 16 maanden geleden gestopt. helaas was mijn laatste cyclus weer 45 dagen. en het ging net redelijk goed, zo rond de 33 dagen.
ik heb een paar maanden terug ook getemperatuurd, opzich kon ik er wel wat in aflezen, maar zoals je weet, als je temp ineens hoger word dan ben je eigenlijk al weer te laat. en mijn cyclussen lagen tussen de 42 en 54 dus echt een logische redenering kon ik er toch niet uit opmaken. (plus dat het eerste waar je 's ochtends mee bezig bent zwanger worden is)
maar goed, ik ben samen met mijn vriend 14 weken geleden naar spanje geemigreerd. hier moesten we 3 maanden een pauze houden want anders waren we niet verzekerd voor de bevalling en de echo's enzo.
nu het deze maand weer zo lang geduurd heeft heb ik ovulatieiesten besteld en die zijn inmiddels binnen. over 2,5 week begin ik met de eerste test. dit wil ik 2 maanden gaan doen maar mochten we dan, na 1,5 jaar dus, nog niet zwanger zijn. dan ga ik ook naar de huisarts.
ik word gelukkig wel 4 of 5  dagen ongi elke keer, dus dan weet je ook echt dat het ongi is, anders ga je nog zitten hopen op een late innesteling ofzo.
ik wil je veel succes wensen, en je berichtjes in de gate houden haha.

daag, dikke knuf esther

Terug
Bovenaan