even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ben al een tijd bezig om zwanger te worden en het is tot op heden niet gelukt...loop al bij de gyneacoloog en heb laatst al wat onderzoeken gehad...met contrastvloestof om te kijken of alles open was de eileiders, maar helaas eentje zat er dicht. Ik dacht even dat mijn wereld verging....ga nu dus voor een kijkoperatie..

Ben een hele lange tijd geweest op deze site...maar op de zwanger worden site. werd ik eerlijk gezegd ook een beetje wanhopig van daar was er zowat elke dag wel eentje zwanger. Maar goed ik d8 ik ga eens kijken op dit forum misschien zijn er wat meer lotgenoten hier dan daar.

Het stomme is dat ik al eens zwanger ben geweest en het nu gewoon ff niet wil lukken. Nou jullie ziullen wel vaker van me horen denk ik om me ei ff kwijt te kunnen....

groetjes sw33tness

Hoi hoi

ook ik kom hier nog niet zo lang maar voel me wel thuis hier...

ik ben elora en heb een dochtertje van 2
sinds dec 2005 gestopt met pil en in zelfde maand geopereerd, 2 cysten weggehaald en mijn rechter eileider en eierstok.
er zitten veel verklevingen rondom baarmoeder en eierstok en eileider.
de vraag is of het ook IN de eileider zit. in okt moet ik naar de gyn en als het dan nog niet gelukt is dan kom ik op lijst voor kijkoperatie(hij wil niet de andere onderzoeken doen, dit was beter mocht t dicht zitten kunnen ze kijken of het kunnen openen...
Door de verklevingen verhoogde kans op bbz dus gelijk echo afspraak maken   zodra ik zwanger mocht zijn....

nogmaals welkom hier en duimen dat ons dit bespaard blijft~~

~er schijnt hier een heel prettig virus te hangen`~~~~~~~~~~~~~~~

Hoi Sw33tnes,

Welkom hier op het forum! Ik hoop dat je hier je ei kwijt kunt. Het fijne is dat iedereen hier precies aanvoelt hoe je je voelt.
Wens je veel succes met de kijkoperatie, en ik hoop dat je niet al te lang op dit forum hoeft te blijven.

Liefs Suusje

hoi ook ik heb maar 1 werkende eileider . De ander is na operatie van bbz niet meer goed hersteld....
We wachten maar even af, ik leef met je mee...

liefs daan(ook ik ben verhuisd naar dit forum)

Hoi Hoi,

Welkom hier, al zou je hier liever niet zijn natuurlijk.
Ik hoop dat je je hier thuis voelt.
Als je vragen hebt, roep dan maar.

Kruimel

Hoi,

Ik heb ook een verstopte eileider en waarschijnlijk mede daardoor al 1 jaar en 9 maanden bezig met het proberen zwanger te worden. Helaas nog niet gelukt....
Ik gebruik ook clomid, i.v.m. een onregelmatige cyclus, dit gebruik ik nu al zo'n 9 maanden al wat te lang eigenlijk. 2 maanden geleden hebben we een evaluatie gesprek gehad met de gyn. Hij stelde on voor de keus; laparascopie of beginnen met ivf. We hebben er uitgebreid over gesproken met de gyn en met elkaar natuurlijk. We hebben gekozen voor ivf. Had in het begin wel een beetje dubbele gevoelens, had het idee dat ik voor de makkelijkste/ snelste weg koos. Maar na met mensen gesproken te hebben die dichtbij me staan toch besloten dat dit de goede keus is. Eind september zullen we er mee starten, hoop dat dat niet nodig zal zijn, maar toch...

Heel veel succes!!!!

Sanne

Terug
Bovenaan