Even voorstellen.

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik wil me even voorstellen.
Ik ben Inge 21 jaar  en woon in Gelderland.

Mijn vriend en ik zijn nu 4 jaar samen  en proberen al 9 maanden zwanger te worden.
En hebben vorige week het sperma van mijn vriend na laten kijken.
Hij heeft maar 1 testikel.
Nou is de uitslag dus negatief.
Zijn zaad leeft wel maar beweegt zo goed als niet.
Nu worden we door verwezen om te kijken hoe het nu verder moet.

Liefs Inge

welkom op de site waar we liever niet willen zijn. dat is geen leuk bericht wat je dan krijgt want je verwacht dat jou zoiets niet overkomt. mijn man heeft ook zeer slecht zaad want zijn balletjes waren niet ingedaald na de geboorte en is daar toen aan geopereerd. nou wisten wij niet dat zijn zaad slecht was want in nov. 2000 ben ik gestopt met de pil en 4 maanden later is ons dochtertje verwekt die is geboren op 1 januari 2002. maar nu zijn we 3 jaar bezig voor de tweede en hebben al twee mislukt iui gehad dus wij hopen op nog een wonder en dat het alsnog spontaan mag lukken. heel veel succes en schrijf alles van je af hier want de meiden hier weten wat je doormaakt.

veel liefs linda

Hey welkom

ook al ie het met een mindere reden!! maar de meiden zijn hier errug lief!!!!!!!!!!! kus kus

Hoihoi,
Ik ken je nog wel van het andere forum!!!!
Helaas welkom hier, maar wel gezellig hoor!!!

Hoi Bontrie!

Dat is geen fijn nieuws wat je hebt gehad joh!
Hoe zijn jullie daar nu onder?
Maar er gaan nu ook voor jou behandelingen komen die jullie kansen vergroten op het wondertje. Hou dus moed en hoop en schrijf van je af wanneer je wil!
We zijn hier allemaal voor elkaar!

Succes!

Liefs Linnepinnie

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reactie's!!
We hebben helaas nog niks gehoord vanhet ziekenhuis.
Duurd allemaal zo lang.

Jullie ook veel sterkte gewenst.

Liefs Inge

Terug
Bovenaan