Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik wou mij even voorstellen, ik ben Vera, 26 jaar en we zijn nu ongeveer een jaar bezig met onze kinderwens.
Maar zoals bij velen van ons, is dit niet vanzelfsprekend.

Mijn verhaal in het kort;
Toen ik 17 was hebbben ze bij mij de 1e cyste op mijn linker eierstok weg moet halen een paar weken later was er alweer een tweede cyste, met als gevolg dat mijn linker eierstok is verwijderd.
In januari 2006 met de pil gestopt, er kwam echter geen menstruatie, diagnose PCO.
Na wat onderzoeken, ben ik begonnen met 100mg clomid en ja hoor gelijk zwanger!!!!!!
Hiep, hoi, dit was ongelooflijk.
Alleen op 5 dec zijn ze via de echo er achter gekomen dat het een missed abortion was, ik moet nu veel op controle en waarschijnlijk gecuureteerd worden en daarna hoop ik weer vrolijk bij julllie kunnen aansluiten.
Het is wel een beetje lang verhaal, sorry hiervoor, maar ja........
Ik wil iedereen heel veel succes wensen en we moeten de moed erin houden, of niet???!!!

Veel liefs Vera

Hoi Vera,

Welkom hier zover je dat kunt zeggen. Het liefst zit je natuurlijk niet hier.
Wat vervelend allemaal voor je. Maar aan de ene kant (niet verkeerd bedoeld) weet je dat je zwanger kunt raken en met die positieve gedachte moet je zeker verdergaan.

Wil je in iedergeval heel veel succes wensen. en hopelijk snel weer een wondertje in je buik.

Liefs
Nicole

Hoi Vera, je hoeft hier nooit geen sorry te zeggen hoor, wij moeten allemaal ons ei kwijt, en dat kan hier prima en het is lekker anoniem!

Wij zijn inmiddels al weer 2,5 jaar bezig om onze kinderwens te laten vervullen, maar nog steeds geen resultaat helaas. Momenteel zijn we bezig met onze 1e IVF behandeling, dus voor ons een spannende periode.

Groetjes, Pleun

Hoi Vera,
Helaas welkom hier.
Aaaahhhh een miskraam bahbah, veel sterkte ermee meis!!!!
Schrijf maar lekker van je af hoor!!!

ook namens mij welkom hier....
een fijne plek om van je af te kletsen...

groetjes,
mama peet

Hoi hoi,
Ik sluit me bij de andere meiden aan dat je je echt niet hoeft te verontschuldigen.
Je kunt hier je verhaal kwijt...

Heel veel sterkte toegewenst...

Liefs Leah

he vera,

ik wil je nog even heel veel sterkte wensen maar vooral heel veel geluk

ik hoop dat 2007 een top jaar wordt voor jullie en je snel weer terug mag naar ons om je aan te sluiten

ik ga je zeker missen ,maar niet vergeten
ik hou je in de gaten hihihihi

heel veel liefs moekje

Terug
Bovenaan