even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ook ik lees al geruime tijd mee op dit forum en vond het nu maar eens tijd worden om me voor te stellen.

Ik ben 27 jaar en sinds november 2005 gestopt met de pil met de bedoeling om zwanger te worden. Ik heb inmiddels al aardig wat onderzoeken gehad en eigenlijk alles is goed, wat natuurlijk heel fijn is.  Ik heb een HSG gehad begin januari, alles zag er prima uit.
Mijn vriend zijn zaad is onderzocht en is ook prima. We zijn nu bezig met cyclus monitoring dmv follikelecho's. Het lijkt erop dat ook dat allemaal goed is. Ik heb een cyclus van 5 weken maar verder dus wel normaal.
Ik ben natuurlijk heel erg blij dat het allemaal goed is maar het is zo frustrerend dat het dan gewoon niet lukt. Zeker als je in je omgeving ziet dat het wel allemaal zo makkelijk gaat. Daarom leek het me slim om op dit forum te gaan schrijven omdat er veel mensen in je eigen  omgeving zijn die je gewoon niet begrijpen.

Het is een beetje een onsamenhangend verhaal geworden maar het is vast duidelijk voor jullie. Ik hoop dat we hier iedereen een beetje op kunnen peppen om het allemaal een beetje vol te houden!
Ik hoop voor iedereen dat het allemaal niet te lang meer duurt!!!

Hoi Rosie,

Welkom op dit forum,

Wij zitten in hetzelfde schuitje
Ik ben ook 27 en ook in november 2005 gestopt met de (prik)pil. Wij beginnen net aan de cyclus bij de gyn.

Man onderzocht en is oke bevonden, vandeweek na het verplichte huiswerk blijkt alles ook bij mij te blijven leven. nu 21 feb naar de gyn. pfff vind het allemaal wat.

probeer hier ook een beetje mijn verhaal weg te schrijven en ben blij dat hier "lotgenoten" tegenkom.

Hoop dat we leuk kunnen kletsen en natuurlijk we snel mogen krijgen waar we op wachten.

Sylvia

Hoi, Welkom op het forum (al wil je hier leiver niet zijn)

Je kunt hier wel al je verhalen kwijt en uiteindelijk willen we allemaal het zelfde.

Ik weet hoe frustrerend het kan zijn om allemaal baby's en zwangeren om je heen te hebben dus is het goed dat we hier kunnen spuien.

Wij zelf zijn al in een ver gevorderd stadium. Gister de eerste spuit voor IVF gezet.

Ik vind het wel handig dat ze eitjes kunnen zien groeien op de monitor zodat je precies weet wanneer je eisprong eraan zit te komen. Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie.

Groetjes Sabine

Hallo,

Welkom op dit forum..
Wij maken prezies hetzelfde mee, bij mij alles goed, bij mijn man alles goed, klussen op de goede momenten en waarom lukt het dan niet????

Maar wij gaan waarschijnlijk in maart met de iui beginnen.. nieuw hoofdstuk, nieuwe ronden en nieuwe kansen.. denk ik dan maar!!

Ik hoop dat je snel "goed" bericht hebt voor ons..

succes en hou je taai

liefs haag

Hallo,

Welkom hier op het gezelligste forum!!!   We hopen natuurlijk allemaal dat we hier niet lang hoeven te zijn, maar tot die tijd hebben we het hier maar wat leuk met elkaar. Of het nu gaat om advies, peptalk of een knuffel; wij zijn er altijd!
Het frustrerende gevoel dat je bekruipt als het in je omgeving allemaal maar zo makkelijk (lijkt) te gaan en bij jezelf lukt het maar niet, dat kennen we hier maar al te goed.
Aan de ene kant is het natuurlijk wel heel bemoedigend dat ze niks kunnen vinden, houdt de mogelijkheden open, maar aan de andere kant zou het wellicht qua gevoel toch beter zijn als ze duidelijk een te verhelpen iets kunnen aanwijzen, dan weet je van hoe en wat verder.
Bij ons zijn ook geen echte afwijkingen naar voren gekomen, alles leek goed. Wel heeft een kijkoperatie uitgewezen dat ik nogal wat verklevingen van mijn darmen heb aan mijn eierstok, dat zou het wellicht bemoeilijken. We zitten nu in de 3e ronde IUI en hebben goede hoop!
Sterkte gewenst met de resterende onderzoeken en als je je ei kwijt wilt, hier kan dat altijd!

Groetjes Scorpy

Ha Rosie,

Welkom op het forum. Inderdaad een gezellig forum met allemaal lieve meiden. Ikzelf ben in nov 2003 gestopt met de pil, maar hebben erg lang kop in het zand gestoken en nu sinds nov met onderzoeken bezig. Deze maand het laatste onderzoek (HSG) en dan gaan we kijken wat de "behandeling" gaat worden.

Groetjes,

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes. Maandag weer voor een follikelecho en als hij dan weer goed genoeg gegroeid is moeten we voorlopig maar weer afwachten! Mijn eisprong zal dan ongeveer dinsdag/ woensdag zijn dus dat wordt weer goed klussen van de week.
Groetjes Rosie

Hoi Rosie,

Welkom op het forum. Ik hoop dat je hier je ei kwijt kunt! Succes morgen met de echo!

Groetjes Kippie.

Terug
Bovenaan