A
Anoniem
Guest
Hoi Meiden
Ik wil mijzelf even voorstellen,ik ben Anita 36jr getrouwd en moeder van
een zoontje van 2,5jr.Wij zijn 3jr bezig geweest om zwanger te worden van
de 1ste.Ziekenhuis in in ziekenhuis uit,er werd niets gevonden maar zwanger
worden lukte ook niet.Zijn uiteindelijk gestart met IUI clomid gehad maar daar
werd ik helemaal gek van zoniet mijn man ik was zo opvliegerig niet te doen.
Zijn uiteindelijk overgestapt op injecties in toen voelde ik mij beter,wij hebben
7 pogingen gedaan in toen had ik het wel gehad.2mnd rust genomen in toen'door
laten sturen UMCG voor IVF.Intake gesprek gehad in een informatieavond in we
kwamen op de wachtlijst zou ongeveer 3mnd duren voor de eerste oproep.Bleek
ik 5wk later niet zwanger te zijn ongeloofelijk.Dit is gelukkig allemaal goed afgelopen.
Sept 2005 op de verjaardag van ons zoontje gestopt met de pil want wie weet hoe
lang dit weer ging duren.3mnd later zwanger de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Maar helaas met 12wk miskraam dat kwam hard aan.Gecurriteerd in maar weer opnieuw proberen.Okt weer zwanger zo doe je er 3jr over in zo 2x in 1jr,maar met
8wk weer mis.Dus het duurt toch wel weer een poos voor het echt goed raak is dus
ik wou mij graag bij jullie aansluiten.Ik lees vaak mee in ik kan mij in heel veel dingen
in gevoelens wel vinden want ik weet hoe vervelend het is als je alles probeert in steeds weer hoop hebt in dat het dan blijkt dat het weer niet is gelukt.Gelukkig hebben wij een zoontje dus ik gun iedereen een kind want het is echt het mooiste
wat je kan overkomen.Ik hoop dat iedereen hier gauw zwanger is in ik wens iedereen
heel veel succes toe.
Groetjes Anita
Ik wil mijzelf even voorstellen,ik ben Anita 36jr getrouwd en moeder van
een zoontje van 2,5jr.Wij zijn 3jr bezig geweest om zwanger te worden van
de 1ste.Ziekenhuis in in ziekenhuis uit,er werd niets gevonden maar zwanger
worden lukte ook niet.Zijn uiteindelijk gestart met IUI clomid gehad maar daar
werd ik helemaal gek van zoniet mijn man ik was zo opvliegerig niet te doen.
Zijn uiteindelijk overgestapt op injecties in toen voelde ik mij beter,wij hebben
7 pogingen gedaan in toen had ik het wel gehad.2mnd rust genomen in toen'door
laten sturen UMCG voor IVF.Intake gesprek gehad in een informatieavond in we
kwamen op de wachtlijst zou ongeveer 3mnd duren voor de eerste oproep.Bleek
ik 5wk later niet zwanger te zijn ongeloofelijk.Dit is gelukkig allemaal goed afgelopen.
Sept 2005 op de verjaardag van ons zoontje gestopt met de pil want wie weet hoe
lang dit weer ging duren.3mnd later zwanger de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Maar helaas met 12wk miskraam dat kwam hard aan.Gecurriteerd in maar weer opnieuw proberen.Okt weer zwanger zo doe je er 3jr over in zo 2x in 1jr,maar met
8wk weer mis.Dus het duurt toch wel weer een poos voor het echt goed raak is dus
ik wou mij graag bij jullie aansluiten.Ik lees vaak mee in ik kan mij in heel veel dingen
in gevoelens wel vinden want ik weet hoe vervelend het is als je alles probeert in steeds weer hoop hebt in dat het dan blijkt dat het weer niet is gelukt.Gelukkig hebben wij een zoontje dus ik gun iedereen een kind want het is echt het mooiste
wat je kan overkomen.Ik hoop dat iedereen hier gauw zwanger is in ik wens iedereen
heel veel succes toe.
Groetjes Anita