Even voorstellen

Hallo allemaal,

Nieuw op dit forum dus wil me ook graag even voorstellen.
Ik ben Saar, 27 jaar en in juni 2006 getrouwd met Frank ( een schatje!).
We zijn nu ook ongeveer 15 maanden bezig om zwanger te raken en helaas ook nog niet gelukt. Elke keer weer een dikke vette teleurstelling!
In april 2005 zat er iets in mijn baarmoeder wat dmv curretage is verwijderd, en nu zijn we zo'n 1,5 maand aan het dokteren. Allerlei onderzoeken zowel bij mij als bij frank. en nu maar hopen dat we snel zwanger zijn!

groetjes Saar

Hoi Saar,

Wat een ellende he meid, elke  keer weer die teleurstelling, wij op deze forum weten er dus alles vanaf.
Gelukkig weten wij allemaal dat we niet de enige zijn die er wat moeite mee heeft.
Ik wens je heel veel succes verder.

Groetjes Veronique

Hallo,

Even met jullie meepraten hoor.
Ik heb ook al jaren die vette teleurstelling. Ik snap het heel goed.
Je wilt gewoon horen dat het allemaal goed komt maar niemand kan het je zeggen. Als ik nu zou weten dat ik over een jaar zwanger wordt, vind ik het prima, maar helaas hebben we allemaal te kampen met de verrotte onzekerheid......

Mijn vriend en ik zijn ook al de mmm ingegaan maar ik heb een eisprong, een regelmatige cyclus, het zaad van mijn vriend is prima, na een kijkoperatie is gebleken dat alles prima eruitziet en dat ik geen endometriose heb, ik heb 2 miskramen gehad dus ik kan in principe zwanger worden, dus wat gaat er nu niet goed? Ik drink niet veel, rook niet, leef redelijk gezond....
Ik ben nu  ruim 4 jaar bezig en heb dus tot nu 40 keer die dikke vette teleurstelling moeten meemaken (zwangerschapstijd eraf getrokken)
Ik weet soms niet hoe ik het vol weet te houden. Mijn NOD is zondag 4-3. Voel alweer allerlei pijntjes die op menstruatie duiden......ik leg me er maar weer bij neer dat weer niet raak is.
Maar er zijn ook dagen dat ik gelukkig ben, ook zonder kind en dat ik het allemaal wel aankan en ik goede hoop heb.
Ik ga over 2 1/2  week voor een week  op vakantie; even rust. Die vakantieweek valt precies in mijn lusweek, dus wie weet........het laat je niet los!

Succes allemaal!
B

Terug
Bovenaan