even voorstellen ??

hoi, ik ben janiek ben 25 jaar ben al heeel lang samen met mijn vriend wij hebben een zoontje van 3 jaar   zijn nu anderhalf jaar bezig om opnieuw zwanger te raken dit gaat helaas niet zoals de meeste van ons willen ? wij zijn nu bij   een gyn morgen krijg ik mijn eerste cyclus echo ik heb nu ook 5 dagen clomid geslikt , hetb lijkt me heel leuk om me hier bij jullie te mogen toevoegen en gezellig verder te praten over hoe en wat bij iedereen   ik wens alle dames ook heel veel sucses en een vruchtbare periode toe ???

groetjes van janiek

Hoi Janiek,

Welkom hier!! Is fijn hoor, om je ervaringen, blije dingen, maar ook je verdriet hier te kunnen delen. Ik ben ook net weer met nieuwe ronde Clomid begonnen, heb paar maanden stil gestaan, nadat ik in feb. een miskraam heb gehad, maar het licht staat nu weer op groen!!

grtjs Mickey

Hallo Janiek,

Welkom hier!!!
Ik wil je meteen even heel veel succes toewensen met alles.
Ik ben mama Peet, heb een zoontje van 3 jaar en zit nu alweer ruim een jaar in de medische molen voor een 2e wondertje. Ben in januari zwanger geweest van een tweeling, maar helaas is deze zwangerschap afgebroken door een miskraam.
Sindsdien zijn we van de ene pech in de andere gerold....
Maar goed... ik houd moed....

Voor jou alle goeds en klets hier maar lekker van je af!!!

Grtjs,
mama Peet

hoi mama peet en mickey,
leuk dat jullie reageren ,lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden , ik vind het heel erg jammer dat jullie een miskraam hebben gehad , ik hoop voor jullie dat jullie echt heeel gauw een wondertje mogen krijgen, ik ben vanochtend bij gyn geweest voor een cyclus echo maar er was nog niet veel op te zien , maandag terug komen en op verzoek zondag avond klussen, nou ik zal jullie op de hoogte houden .

liefs janiek

hallo janiek
ik wil jou ook even vel succes wensen ik ben annebel en wij zij al wel 8 jaar bezig om ons eerste kindje te krijgen maar is tot nu toe nog niet gelukt ik heb 6x iui gehad en we gaan nu verder voor ivf het duurt allemaal zo lang hebben is jou eerste zwanger schap wel op de gewone manier gekomen of ook via inseminatie nou ik hoor het wel weer van jou

liefs annebel

hoi annabel,
wat rot voor je dat julllie al zolang bezig zijn , je snap het gewoon niet, ik heb er geen woorden voor, wij zijn van ons   zoontje   ook twee jaar bezig geweest , maar zonder dokters ofzo , ik heb nooit de pil geslikt en   toch ook nooit zwanger geworden , ben vandaag voor een cyclus echo geweest maar kwam niet veel goeds uit , moet maandag weer terug komen , en zondag op advies gemeenschap hebben, ik wens voor je dat de ivf nu toch echt gaat lukken en dat je snel jullie wondertje in je armen mag sluiten.

heel veel liefs janiek

Terug
Bovenaan