Even voorstellen...

Ik denk dat ik me maar aan deze kant ga aansluiten.

We zijn nu een jaar bezig voor de derde en tot op heden dus niets.
Ik heb pcos en daar slik ik medicatie voor. (actos, zelfde als metformine alleen iets duurder ;-))
Ik voel me niet meer zo thuis op het zwanger worden forum.
Veelal vrouwen/dames die heel erg gefixeerd zijn op zwanger worden in de eerste maand (is prima hoor, maar voel niet meer de behoefte om te reageren daar) en ik vind het ernogal zweverig worden. Er wordt over paragnosten, pendelen etc gesproken.
M.i. hebben we hier gewoon de man, de vrouw en in ons geval de dokter bij nodig .

Grtz Mamaloe, 29 jr, 3e kindje

hallo Mamaloe,

Welkom hier! Alhoewel je vast en zeker liever niet hier zou zijn.
Ik lees regelmatig mee op het zwanger worden forum, maar voel me daar ook niet thuis.
Hier op dit forum ben ik erg actief. Ik vind het prettig om ervaringen te delen met anderen die weten wat je voelt en wat je doormaakt.
Op het zwanger worden forum zijn idd meiden die vreselijk geobsedeerd zijn al meteen de 1e maand.
Ik las idd over het pendelen en de paragnosten, niks voor mij hoor!!

Wij zijn inmiddels bijna 2 jaar bezig voor een 2e wondertje. In januari ben ik zwanger geweest van een tweeling. Helaas is dat geeindigd in een miskraam.
Ik gebruik Clomid (100mg) en spuit pregnyl rond de eisprong.
Op dit moment gaat de behandeling niet zo lekker (zie topic het ziet er niet zo goed uit).

Ik hoop dat je je hier wel thuis gaat voelen en als je wil kletsen, je verhaal kwijt wil, wil janken, van je af wil praten, je geluk wil delen, dan hoop ik dat je ons weet te vinden.

Veel succes!
liefs,
mama Peet

Hoi Mamaloe,

Welkom! tja een beetje raar om te zeggen maar je kan hier idd wat beter je hart luchten dan op het zwanger forum. Ik lees zo nu en dan ook mee maar wat ik daar soms allemaal lees...... Maar goed.

Wij zijn zelf nu zo'n 15 maanden bezig en loop bij de gyn. Met mijn man is alles goed en wat er bij mij aan de hand is weten we nog niet. Tot nu toe is alles goed. Ook goed om te horen maar wat er dan niet goed is weet ik nog steeds niet.
Ook ik heb ruim 2 jaar geleden een miskraam gehad. Dus ik kan wel zwnager worden.....

Wat ik las is dat jullie nog niet naar de gyn zijn geweest? Ik elk geval succes!

Gr Ester

Hoi Mamaloe!

Wat fijn dat je hier bij ons mee komt kletsen. Ik ken je idd van het zwanger worden forum en heb je daar ook een tijdje gevolgd. Helaas kwam er nog een mamaloe bij en was het wat lastiger volgen , klopt toch he??
Ik heb ook een tijdje op het ander gedeelte mee geschreven maar toen ik de mmm in ben gegaan ben ik ook hier naartoe verhuisd aangezien ik het daar een beetje vreemd begon te vinden. complete ruzie's en discussies en idd meiden die al helemaal over hun toeren gaan als het de eerste maand niet lukt. Maar goed dat moet iedereen zelf weten. Ik heb mijn draai hier goed gevonden en vind de meiden hier super!   Iedereen leeft echt heel erg met elkaar mee. Ik hoop dat je je snel thuis voelt en dat we allemaal snel mogen verhuizen naar het zwanger zijn forum.

Welkom!

Xxx Niekje
( ander half jaar bezig en  ivm pcos 150 mg clomid)

Hoi Niekje en Ester,

Klopt idd dat er nog iemand was die zich Mamaloe noemde, werd wat warrig.
Vond het altijd een leuk forum, kwam er ook wel bij onze 2e, bij de eerste had ik nog maar net internet en wist ik niet waar ik zijn moest haha.
Ik lees hier af en toe wel eens mee maar vond het intussen wel tijd worden om over te stappen.

In aug. vorig jaar heb ik mijn spiraal laten verwijderen. Kreeg hierna enorm lange cyclussen en er ging een alarmbelletje rinkelen. Dit had ik ook bij de eerste. En ik heb pcos, dus besloten we om na een half jaar toch maar vast bij de gyn langs te gaan.
Bloed geprikt omdat er een nieuwe medicatie gegeven wordt tegenwoordig bij pcos'ers met een te hoog bloedsuiker, wat ik dus heb. Eerst metformine gekregen maar hiervan zag ik hele dagen op de wc...
Toen Actos gekregen en mn cyclussen werden wat korter, alhoewel de laatste 3x klimt het weer met 2 dagen omhoog, dus zat nu weer op dag 35...

Oke met kids vragen aandacht, mama mama kom nouuuuuuuuuuu, dus klets later wel ff weer verder.

Grtz Mamaloe

Terug
Bovenaan