even voorstellen...

Hoi Allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Mariska en ik ben nu ruim een jaar gestopt met de pil (mei 2007). In deze tijd ben ik "maar" acht keer ongesteld geweest. Dus ik heb hele lange cylci. Nu ben ik in december voor zo'n lange cyclus al bij de gynecoloog geweest. Ik heb een inwendig onderzoek gehad en een bloedonderzoek. Hieruit bleek niets bijzonders. Nu ben ik bijna driekwart jaar verder, maar helaas nog steeds geen normale cyclus. Ik mag nu 7 oktober weer naar het ziekenhuis. Het voelt allemaal een beetje dubbel, ik wil heel graag weten wat er aan de hand is, maar aan de andere kant ben ik daar ook juist bang voor.
Ik zit al wel een tijdje bij het "zwanger worden" forum, maar daar zitten veel mensen die net gestopt zijn met de pil en soms is dat best lastig. Vandaar dat ik me nu ook hier aangemeld heb. Misschien kan ik hier wat ervaringen uitwisselen.

Nou, al met al een behoorlijk verhaal.

Groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Welkom hier (nou ja, liever niet natuurlijk want dan was je zwanger). Het is hier wel wat rustiger, dus soms duurt het even voordat er gereageerd wordt. Er kletsen ook een boel meiden mee in het topic "langer dan 1 jaar bezig en net in de medische molen" of iets van die strekking. Misschien vind je het leuk om daar even te kijken.

Groetjes, Esk

Hoi,

Ik ben hier al wel een tijdje aan het meelezen en ik heb idd al gemerkt dat het hier wat rustiger is, maar dat is ook logisch. Als je al wat langer bezig bent, dan ben je niet meer zo enthousiast als in het begin.
Ik heb me ook aangemeld, omdat ik ook een beetje bang ben voor wat me te wachten staat. Omdat ik al de eerste onderzoeken gehad heb, heb ik geen idee wat ik kan verwachten. Misschien dat jullie mij kunnen helpen, zodat ik me een beetje kan voorbereiden.
In ieder geval veel succes.

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan