Even voorstellen

Hallo ik ben kristel en kom uit de achterhoek. Ik ben mama van 3 kindjes. Jacco,jesse en nikki. Jacco is 4 en Jesse is 3 en Nikki is net 14 maanden.
We zijn nu al 7 maanden bezig om voor ons laatste kindje te gaan de 4e. Veel mensen zouden zeggen. Ach wat zeur je hebt toch 3 kinderen dus als het niet lukt jammer dan toch? Nou is dat gewoon een wens wat nogal diep zit. Gewoon voor een laatste keer zwanger mogen zijn. En voor de laatste keer bevallen. Met dat idee ga je toch denk ik de zwangerschap ook anders in. Bij de eerste 3 was ik heel vlot zwanger maar bij deze wil het maar niet lukken. Vandaar dat ik maar weer eens op dit forum reageer om het een en ander met jullie uit te wisselen.

Hallo,

Ik ben Nice mamma van peter die nu 13 maanden is en ook bezig voor de tweede,dit duurt al meer dan 11 rondes om zwanger worden,terwijl bij de eerste ook binnen een maand zwanger was,Nu net weer ovu testen gekocht voor als het deze maand niet gelukt is, ik heb stiekem het idee dat het nu wel eens raak zou kunnen zijn overigens voel me anders,ruik dingen ook anders maargoed over een week kan ik pas testen dus nog even geduld.Kom uit overijssel, vlakbij zwolle en heb net het gesprek bij de huisarts gehad,zaad is al ingeleverd en arts verwacht dat het slecht is ivm met de ziekte van chrohn en de polippen in zijn darmen we hopen natuurlijk dat mijn gevoel goed zit en dat we de mmm niet in hoeven want leuk zal dat ook niet worden.Hopelijk melden zich hier meer meiden aan .. ik klets wel mee....

dikke kus Nice

Terug
Bovenaan