Even voorstellen

Hallo dames,

Ook ik zal me even voorstellen....
Ben Nienepien, 23 jaar en sinds oktober gestopt met de pil. Eind maart hadden we een positieve zwangerschaps test en 2 weken later begon ik te vloeien, na 6 dagen ben ik toen het vruchtje verloren.

Ben afgelopen week weer voor de eerste keer ongesteld geweest en hoop natuurlijk net als jullie dat het snel weer raak is!!!!!

Liefs Nienepien

Hey Nienepien,

Hoe gaat ie?
Dus jij bent zo,n 6 weken na de miskraam weer ongi geworden?
Jullie gaan er ook weer helemaal voor dus.
Het is bij mij nog vrij kort geleden maar de verdrietige momenten worden steeds wat minder.
Ook wij willen zo snel mogelijk weer zwanger zijn.
Het lijkt wel of het verlangen naar een kindje steeds intenser word.

Had jij normaal gesproken een regelmatige cyclus?
Nou meid, succes en wie weet unnen we straks wel naar het mart forum!
Ik kijk af en toe nog wel even op het dec. forum hoe het met de andere meiden gaan.

Veel klusplezier!!!!
Liefs, Monique2

Hoi Monique,

Ja wij gaan er ook weer helemaal voor. Ik was na 5 weken weer ongi, had 2 weken daarvoor al continu het gevoel dat het er aan zat te komen, dus was erg blij dat het er was! Mijn cycles is zeer onregelmatig, dus het wordt een drukke periode.
Hoe gaat het met jou verder? Al een beetje boven de klap aan het komen?
En hoop zeker dat we samen naar het Maart forum kunnen!

Liefs Nienepien

Hoi Nienepien,

Je bent dus toch ongi geworden? Ik denk ook dat ik het ga worden.. ik voel van alles in mijn buik en een zwangerschap is het helaas niet. Heb het op dit moment een beetje moeilijk. We zitten even in zo ´n foute speelhal en mijn man heeft ongeveer 3 kindjes om zich heen verzameld om een spelletje mee te spelen. Ik zit echt met tranen in mijn ogen te typen... en denk alleen maar.. hopelijk kan ik hem ook ooit zo gelukkig maken met een kindje!! Voel me ineens een beetje verdrietig... Zal wel bij het verwerkingsproces horen!!

Hoe is het met jou Nieniepien?

Kus Frederique

Hoi Frederique,

Ach meisje toch, heb met je te doen! Maar het is vast en zeker zeer snel onze beurt!
Moest vandaag weer mijn verhaal doen tegen een vriendin die in de periode van mijn miskraam ging trouwenwaardoor ik niet op haar vrijgezellen feestje kon komen! Had haar niks verteld, om de feest vreugde niet de bederven. Is toch rot om je verhaal weer te doen!
Spreek je snel en kop op!!

Liefs Nienepien

Terug
Bovenaan