Even voorstellen

Hallo meiden,

Een aantal  van jullie ken ik al van het februari forum, ik had daar afscheid genomen omdat ik wist dat ik een miskraam zou krijgen.
Het vruchtje leefde vanaf de zevende week niet meer, ik ben afgelopen woensdag gecurrateerd omdat het vruchtje maar niet los kwam.
Ik ga dus nu pas mijn rouwproces in, het is voor mij de tweede miskraam in een jaar.   Doordat het twee keer achter elkaar gebeurt is gaat het ziekenhuis e.e.a. onderzoeken, de uitslag krijgen wij over drie maanden. De komende maanden wil ik niet zwanger worden, ik wil eerst op de uitslag wachten.
Ik ben heel verdrietig, maar ik weet dat het wel goed komt. Ik heb al twee kinderen, dus dit  was mijn vierde zwangerschap.

Ik hoop dat ik samen met jullie het een plekje kan geven en onze ervaringingen kunnen uitwisselen.

Beste Eline,

Wat een rot periode zeg! Het is makkelijk gezegd van je hoopt dat er niets uitkomt bij de gyneacoloog, maar aan de andere kant zou je graag wat duidelijkheid hebben.

Vind het onbegrip uit omgeving erg moeilijk.
Ik heb 2  x achter elkaar een vroeggeboorte gehad. De eerste keer dat het mis ging was ik 19 weken zwanger en de 2e keer was ik 16 weken zwanger. Uiteraard ook allerlei testen gedaan bij gyneacoloog en er is allebei de keren niets uitgekomen. Nu ben ik opnieuw zwanger, nog maar erg pril. Maar eigenlijk ga je er al vanuit dat het weer mis gaat.
We hebben ook afgesproken dat dit de laatste keer is dat we het proberen. Ervan genieten gaat ook niet lukken denk ik.
Ik hoop dat je in de toekomst het een plaatsje kan geven en wens je alle goeds toe.

Nikky

Terug
Bovenaan