even voorstellen

Hoi meiden,

ik wil me hier ook even voorstellen.
Ik ben Antoinet en heb 4 weken geleden een miskraam gehad van een zwangerschap van 7 weken. Het begon met heel licht bruine afscheiding en de volgende dag savonds bloedverlies (stolsels)  en buikpijn. Volgende dag ook nog bloedstolsels. De dag daarna was het maandag en kon ik de verloskundige even bellen. Ik moest opletten of ik het vruchtje verloor. Die middag voelde ik wat en toen ik naar de wc ging hing er een rood bolletje uit, die ik met een wc papiertje kon opvangen. Het was duidelijk het vruchtje. Ik was verbazend rustig en heb het goed bekeken. Omdat mijn vriend er even niet was, heb ik het vruchtje bewaard. Hij schrok dat het toch al best groot was, zón 3 cm. Toen hebben we het in een doosje  maar begraven, want nu ik het opgevangen had, kon  ik het niet meer in de wc wegspoelen of weggooien. Daarna heb ik nog 3 dagen gevloeid. En ik ben erg verdrietig geweest (nu nog wel). Je voelt je zo ontzettend leeg. Na 2,5 week ben ik maar weer gaan werken en dat doet opzich goed. Alleen ik denk er bijna elke minuut aan dat ik eigenlijk zwanger had moeten rondlopen. Maar je doet er niks aan, we weten nu gelukkig dat we zwanger kunnen raken, want over deze zwangerschap hebben we 3 jaar gedaan.(zonder hulp)
Na het vloeien ben ik weer gaan tempen en mijn temp. was schrikbarend laag, 0,4 graden lager dan normaal. Na precies 3 weken werd ik alweer ongi, dus geen eisprong gehad. Deze ongi bloedde ik iets meer dan normaal, maar hield gelukkig na 5 dagen alweer op.
Wij willen wel weer zo snel mogelijk proberen zwanger te raken, want nu ik even aan het zwanger zijn heb geproefd, kan ik bijna niet meer wachten. Ik voelde me zo apart, heel knuffelig en zweverig.
En mijn buurvrouwtje is ook zwanger en die is precies uitgerekent als ik was. In April, dus hopelijk kom ik daar dan met een dikke buik op kraamvisite.

Ik vind het fijn dat dit forum bestaat. Dan weet je weer dat je niet de enige bent.
Ik hoop voor alle meiden dat we weer  gauw zwanger mogen zijn.(Als je je MK hebt verwerkt)

En RW, hoe is het met jou???

En we hebben gezien dat in bekent Nederland ook wel eens wat niet helemaal goed gaat: Leontien van Moorsel. Ook erg sneu voor haar....

Liefs  Antoinet

Hoi Antoinet
Goed weer iets van je te horen.
Met mij gaat het best oke, en heb er al aardig mijn weg in gevonden.
Buurvrouwtje is ook zwanger, net als bij jou, en we zouden beide op 13 april zijn uitgeteld.
Zag gisteren haar eerste echo, en kon er goed naar kijken. Had er niet veel moeite mee.
Wel zal ik straks als ze verder is weleens denken van' ach, zo had ik er nu ook bij kunnen lopen.''
Precies dezelfde datum is wel heel toevallig he!
Achja, wie weet lukt het weer vlot straks en duurt het niet lang.Toch nog even tegelijk zwanger zou leuk zijn. En makkelijker ook denk ik.
We wachten eerste ongi af, en gaan dan weer vol goede moed aan de slag.
Het hakt er echt wel even flink in he zo'n miskraam.
ik zit weer op het zwanger worden forum, het is me hier te rustig..
tot daar ???als je er aan toe bent uiteraard.
Groet R

Dat is echt niet leuk, als jouw zwnagerschap niet goed afloopt en die van je buurvrouw, vriendin, zus op schoonzus wel verder goed verloopt. Zelf heb ik dat helaas al twee keer meegemaakt. Eén keer met een vriendin en één keer met een vriendin en mijn schoonzusje. gelukkig was ik bij alle bevallingen van de anderen weer zwanger. En gelukkig kan ik zeggen dat het bij mij mis is gegaan heeft niets te maken met zwangerschappen van een ander. Probeer dat voor ogen te houden en blijf contact houden met die buuf, vriendin of wie dan ook. Dat maakt het uiteindelijk zoveel makkelijker.

Sterkte

Miep

Hoi antionette,

Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. En het zal ook wel moeilijk blijven. Toen ik deze zomer geboorte kaartjes kreeg van vrienden en bekenden had ik het erg moeilijk. Ik had vorig jaar Oktober ook niet bedacht dat ik nu nog niet zwanger was. En dat het ook 2x mis kon gaan.

Ik wens je sterkte en veel klus plezier.
Groetjes Kaly

Terug
Bovenaan