Even voorstellen

Hoi meiden,

Ik ben Cath, 27 jaar, mama van een jongen van anderhalf. Ik heb hier toen ook lang op het forum rondgezworven, heb zelfs dit forum (zwanger na een miskraam) helpen oprichten, maar ik denk niet dat iemand me nog kent? Of wel?

Ik heb voor mijn zoontje ook een miskraam gehad. Ben toen gecurreteerd. Heb toen een heel onregelmatige cyclus gehad, maar na een half jaar was ik zwanger en dat ging goed! Een half jaar geleden wilden we graag een broertje of zusje. Na 2 keer was ik zwanger! Dolblij, totdat het weer misging. Ben nu 7 weken geleden weer gecurreteerd. Ben 6 weken na de curretage weer ongi geworden. En we willen er weer voor gaan. Zien wel hoe het loopt.

Ik wil jullie allemaal veel succes wensen en ik hoop van ganser harte dat jullie snel zwanger zullen raken en dat het goed blijft gaan. Want hoewel iedereen verwacht dat je weer gewoon verder gaat, gaat een miskraam echt niet in je kouwe kleren zitten.

Liefs
Cath

hoi cath,

Het is inderdaad toch niet meer het zelfde na een miskraam. Ik heb 8 december een miskraam gehad, terwijl mijn eerste zwangerschap snel was en zonder prolemen verliep. Wij hebben dan ook een pracht van een zoon van ruim 14 maanden. nr. 2 was welkom en ging ook snel en toen....................................
nu ben ik er veel meer mee bezig dan voorheen. Weet nu precies wanneer ik ongi was enzo. Degene die het weten zeggen dat je na een miskraam zo weer zwanger bent, maar ik was tot 2 x toe al snel zwanger! En nu, nog niets. Ben al wel ongi geweest na de mk. Maar we blijven positief en gaan gewoon weer  verder. Toch wel moeilijk, helemaal nu een  collega vertelt heeft dat ze zwanger is (uitgerekend op MIJN datum!!!!!!).
Sterkte en succes ermee.

Groetjes Janine  

Terug
Bovenaan