even voorstellen

dag allemaal


ik wou me even voorstellen

ik ben mariella 25 jaar  mama van twee kindjes een zoon kaya van 2 jaar en een dochter jayla van 6 maanden

ik ben actief op de voorjaarsmoeders 2007
met mede mamas van mij dochter maar vind het ook leuk om ervaringen uit te wisselen over me zoontje
want dat gaat zo hard nu word een echte vent al

ik wil er wel even bij zeggen dat ik dyslecties ben en vaak schrijf met spel fouten schrijf vaak alles zoals het gezcht word en aangezien ik uit amsterdam kom word liggen vaak leggen

probeer zoveel mogelijk op te letten ( is onderhand een sport voor me geworden)
maar denk zeg het er wel even bij

groetjes mariella
 
hoi mariella, ik ben linda (35)  en heb een zoontje van 2 1/2 en hij heet Ben en op dit moment bijna 18 weken zwanger van de tweede.
het gaat hard hé, zo heb je ze nog aan de borst en zo willen ze alles zelf doen en gaan ze bij vriendjes spelen.

groetjes linda
 
Hoi Marielle,

Ik ben  26 jaar  en heb een zoontje van bijna 3 en een dochter van bijna 3 mnd. Ik kom uit Diemen dus dat van het leggen en liggen dat kan ik wel haha!

groetjes van michelle
 
Hoi,

Ik ben Patricia 26 jaar. Heb een dochtertje van 3jaar en 3mnd. En ben bezig voor een 2de. We wonen in Rotterdam.

Leuke foto van je zoontje trouwens

Liefs Patricia
 
Hoi Marrie,
 
Gezellig dat je mee komt "praten".
Ik ben 26jaar (bijna 27) en mijn zoontje Taran is alweer drie (gaat echt hard) en ben nu 28weken zwanger van nr twee!
Ik woon zelf in Almere (en studeer in A'dam), dus ook hier is het Amsterdamse dialect bekend!

Wat een leuk jochie heb je!

Hier een foto van mijn bink:

 

En nog een (kon niet kiezen...)



Liefs Nika
 
Terug
Bovenaan