Even voorstellen

oi hoi allemaal,

Via een vriendin van mij hoorde ik van dit forum en dacht...laat ik eens gaan kijken.
Ik hoop hier leuke en gezellige mama's (en papa's natuurlijk) tegen te komen om lekker te kunnen kletsen over onze kids.

Zelf heb ik 2 jongens, allebei nog peuters. Nick van 3 (26-08 wordt hij 4) en Dave van 2 (15-05). Ik ben gescheiden en woon samen met mijn 2 jongens. De scheiding is volledig vriendschappelijk verlopen en de omgangsregeling prima geregeld.
Zijn er nog meer mama's op dit forum gescheiden en/of met kids in dezelfde leeftijd?

Nick, de oudste van de 2 wordt op dit moment geobserveerd op een medisch kinderdagverblijf voor kinderen van 0 tot 7. Redenen voor deze observatie zijn de grote verschillen in zijn ontwikkeling, bijv. in zijn taal is hij ver vooruit, maar in zijn motoriek blijft hij achter, verder kwijlt hij nog steeds, onderzoekt nog met zijn mond en loopt op zijn tenen. Hij is vaak dromerig en heeft dan echt lichamelijk contact nodig om uit zijn 'droom' gewekt te worden. Ik zou ook graag in contact komen met mama's die dit herkennen.

Dave, de jongste, is een echte boef! Heerlijk  ventje (natuurlijk is Nick dat ook Absoluut!!) met echte boevestreken en ondeugd 1ste klas!
Als je hem zien wilt, kijk dan even  HIER
BumbaDave!!

Nou... ik laat het hier nu even bij en hoop op leuke  reacties!!!
Groetjes
Jessy
 
Hoi Jessy,

Welkom op dit forum. Ik ben vooral actief bij de voorjaar 2007mama's, maar lees hier ook wel eens mee, omdat mijn oudste in deze leeftijdcategorie valt.

Kun je eens wat meer vertellen van dat dromerige?
Ik heb 2 dochters, 1 van 4 jaar en 1 van een half jaar.
Mijn oudste staart regelmatig (meerdere keren per dag en soms3 keer per uur) in het niets voor 10 tot 20 seconden. Het zijn volgens de EEG's geen absences, maar wordt gekenmerkt als gedrag. Verder zijn we nog niet. Herken jij dit ook of is het bij jouw zoon anders?
 
Terug
Bovenaan