Even voorstellen...

Hallo allemaal,

ik lees al een hele tijd mee, maar ik heb me nu toch maar ingeschreven bij jullie forum. Ik ben op 21 augustus moeder geworden van een tweeling, een zoon en een dochter. Het manneke heet Laszlo en het meiske heet Bodil. Ze waren drie weken te vroeg geboren middels een spoedkeizersnede, maar maakte het allbei goed, gelukkig!
Ik vind dit een erg leuk forum, waar je veel nuttige tips tegen komt en uiteraard veel herkenbare situaties en probleempjes.

Liefs,

Liz

Hoi Liz,

Leuk dat je er bij komt. Het moet wel heel speciaal zijn om een tweeling te krijgen. Was altijd een beetje een wens van mij, maar ik heb 2 keer moeten doen over 2 kindjes.

Groetjes Fonske (mama van Merijn (2,5 jaar) en Siebe (15 weken))

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee en vind het een leuk en gezellig forum. Dus vond ik het nu wel eens tijd om me te registreren. Ik heb het eerder geprobeerd maar om de een of andere reden vond de site mijn e-mail adres niet geldig. Maar nu gelukkig wel.

Om niet weer een nieuw topic te beginnen met voorstellen doe ik het even hier. Ik ben op 2 augustus bevallen van onze zoon Tijs. Ik ben thuis bevallen en de bevalling is goed verlopen.

De tijd in het kraambed was voor mij helaas geen tijd van genieten. Oververmoeidheid doordat Tijs niet wilde slapen de eerste paar dagen, daarna sliep Tijs wel, maar durfde ik niet te gaan slapen, had last van paniekaanvallen 2 avonden op rij waardoor ik weer nauwelijks sliep en vervolgens kreeg ik buikgriep. Maar dat is gelukkig allemaal achter de rug. Ik heb veel steun gehad van de verloskundige, kraamhulp en familie. Het jammere hiervan is dat de borstvoeding hierdoor is mislukt. Verder denken we er maar niet meer aan terug. Het had nog wel een positief kantje achteraf. Ik was met een week alle zwangerschapskilo's kwijt en zelfs een heel aantal meer. En ben nog steeds 6 kg lichter dan voor mijn zwangerschap!
Tijs doet het hartstikke goed! Het is een heerlijk mannetje.

Groetjes,

mama van Tijs

Ýk heb me gisteren geregistreerd. Dus nu even voorstellen. Ik ben 31 jaar en op 12 juli voor de derde keer moeder geworden van zoon Jip. Jip heeft nog een broertje Pim van bijna 4 en een zusje   Piene van 2 ( gisteren twee jaar geworden).
Ik krijg heel vaak de vraag of het niet druk is drie kindjes. En ja het is druk maar ook erg leuk. Toch als ik de vergelijking maak had ik het met een maar ook met twee kindjesook al druk. Ik vind het niet drukker nu. En het belangrijkste ik geniet van mijn drietal!!!

groetjes josine75

Nou dan kan ik niet achter blijven..
Ik ben sinds kort ook ingelogd op het forum. Ik ben 16 augustus bevallen van een dochter Mila. Ik ben 26 jaar en geniet enorm van mijn meid. Ze is nu bijna 3 maanden oud. Ik moet helaas volgende week weer aan t werk, vond het heerlijk om thuis te zijn!
Verder ben ik erg nuchter in de zaken rondom het moederschap en lerares in het basisonderwijs!

Terug
Bovenaan