Even voorstellen...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar nu moet het er toch maar eens van komen om me aan te melden.
Ik zal mezelf eerst eens even voorstellen! Ik ben Noor, en sinds 22 juli 2006 moeder van zoon Skip. Vandaag precies 10 maanden dus. Hij eet goed, lust alles. Het is dan ook al een flinke knul. Verder doet hij alles op zijn gemak, hij kruipt nog niet en staan vindt hij ook nog niet echt interessant.... maar rollen kan ie als de beste, hij rolt de hele woonkamer door. En hij is ook nog steeds Koos Tandloos haha.
Ik werk vier dagen, evenals mijn vriend. We zijn dus allebei 1 dag per week bij Skip. De andere 3  dagen gaat hij naar oma en naar de kinderopvang. Gelukkig loopt dit allemaal goed. Dit was, in het kort, even mijn verhaal.
Vanaf vandaag zal ik ook regelmatig mijn reactie geven op dit forum. Lijkt me leuk om samen te kletsen over de dingen die ons bezighouden. De tijd vliegt enorm en er gebeurt vanalles dus genoeg te bespreken lijkt me.

Groetjes, Noor mv Skip

Welkom welkom.

Zoals je wel gelezen hebt delen we hier lief en leed eennnnnnnnnnnnn.......FOTO's
Daar zijn we dol op...dus kom maar op.

Veel kletsplezier

Ps: leuke naam Skip

Liefs Jeske

Hoi,

Leuk dat je mee komt beppen! En Skip is zeker een leuke naam!

Gr Esmé mv Kay

Tja foto's, ik zou ze graag plaatsen maar heb geen idee hoe dat moet. Moet mijn mannetje me maar even bij helpen vanavond denk ik.

Je kunt ze kopieeren van je babysite als je die hebt of vanaf Hyves..

Succes!

Esmé mv Kay

Is er ook een maximum aan het aantal aangemelde dames (en heer) hier? Hoop het niet!
Gezellig hoor!
Liefs Nelleke

wat leuk, welkom! Er is hier altijd wel iemand om mee te kletsen!

Terug
Bovenaan