Even voorstellen....

......beetje overdreven maar het voelt bijna zo, ik zat even niet lekker in mijn vel en had geen zin om achter de laptop te zitten dus ben ik  hier al best een tijd niet geweest.
Maar het gaat nu weer helemaal lekker en ik heb  net  dan ook even  bijgelezen.
Ik heb zoveel gelezen dat ik niet alles meer weet en al helemaal niet precies meer welke naam er bij een topic hoort ( ik ben inmiddels overtuigt dat ik moet gaan leven met een gatenkaas geheugen, met het excuus "hormonen" kom ik al een tijdje niet meer weg natuurlijk).
Maar ik weet wel dat er weer meer zwangeren onder ons zijn, Gefeliciteerd!!! en geniet van een heerlijke zwangerschap.
Lieve Denise, helaas is het bij jullie anders verlopen, wat jammer en verdrietig.
geniet  van je mannetjes, rust lekker  uit,  het is allemaal niet niks dus neem de tijd die je nodig hebt om het allemaal een plaatsje te geven.
Esmé, wat maak jij een leuke schilderijen zeg, moet je wat mee doen, hahaha....ik ben erg benieuwd naar je eigen site, stoer hoor.
Het zal me niets verbazen als je het heel druk gaat krijgen, erg leuk!!!
Tobi en Sophie, jullie hebben een spannende tijd achter de rug, lijkt me erg heftig om bij je kindje in de ok te staan.
Ik ben benieuwd naar het resultaat, fijn als je meisje geen nare bloedingen meer heeft.
En ik heb nog veel meer gelezen natuurlijk maar dan wordt dit wel een enorm verhaal.
Ik wil wel nog even mijn mijlpaal kwijt, de reden waardoor ik me nu helemaal top voel.
Al tijden loopt Linde aan een hand en zelfs aan een vinger mee, en deze week ook veel buiten "gewandeld", vanmiddag had ik een vriendin aan de telefoon,  zie ik ineens Linde door de kamer lopen, met een big smile op haar gezichtje alsof ze dan al weken deed, ooohhhh.....wat ben je dan trots zeg..... wauw!!!!!, de tranen liepen over mijn wangen zo happy voel ik me.
Ik zit nu nog steeds met een big smile als ik dit schrijf.
Toen Danny thuis kwam liep ze naar hem toe.....papa!!!!!!.....mama weer in tranen natuurlijk hahahaha.................wat ontzettend gaaf.
Dus alle mama's die ons voor zijn gegaan, mama's van Thom en Isis, ik weet nu precies hoe het voelt!!!
Ben wel erg benieuwd of ik Linde nu nog in de buggy krijg, zal nog een drama worden.
Ik ga mijn best doen om weer wat actiever te zijn op het forum, met een nieuwe auto + een weekend vol verjaardagen en een kraambezoek zal dat niet gemakkelijk zijn maar ik doe mijn best.

liefs Daniëlle.

Wat mij betreft: het is je vergeven!
Fijn dat je er weer bent. Ik was zelf ook   minder actief door ziektes enzo.

Klus hè om alles weer te lezen!

Schrijf ze!

Renske

Heeej! Daar isse weer!!

Vervelend dat je even niet lekker in je vel zat en goed van je dat je dan aandacht aan zaken geeft die veel belangrijker zijn dan dit forum! Hopelijk voel je je nu een stuk beter..

Leuk weer iets van je te lezen en bedankt voor je complimenten, erg lief!

Esmé mv Kay

hey meis,

fijn weer van je te lezen hoor....en snap best dat je ff niet lekker zat.....

en ja helaas is het bij ons niet goed gegaan...maar alles is nu zo goed als achter de rug...nog een beetje na pijn nu en ontzettend moe....maar we kunnen nu de draad  weer van ons "normale" leventje oppakken en dat doet me ook wel weer goed....

meis denk jij ook aan jezelluf....

dikke knuffel van mij

Hoi,

Ik spijbel ook hoor, het komt er gewoon niet van, ben te moe, heb te veel te doen en als ik dan eindelijk thuis ben heb ik gewoon even geen zin meer om mijn laptop op te starten. Lees wel vaak even snel door de topics, maar dat is het ook wel.

Neem gewoon de tijd die je nodig hebt, niets is hier verplicht!

En wees heerlijk trots op je moppie, gaaf is het als ze opeens kunnen lopen... hier al zo lang geleden... nu kan ze "opeens" praten... het gaat allemaal veel te snel.

Liefs Nanda

Beetje laat maar wil ze toch even laten zien.

Fam. carnaval, en dat alles voor een optochtje en een middag kindercarnaval.
Tja, Mr. McDonald is een beetje eng, gelukkig herkende Linde 'm nog hihihi....

Mama met knorretje, de outfit was een groot succes, Linde vond het zelf ook leuk.

Roos had ieder dag een andere outfit, Jessie (Toy-story!) uiteraard prinses en ook een dagje net als mama!!!

Leuk!!!

Nou hebben jullie toch nog een indruk van onze carnaval, die voornamelijk bestond uit optochten kijken.
Dat betekende veel snoep, ballonnen, en zelfs knuffelbeesten en een sjaal voor de meiden.

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan