even voorstellen

Hoi allemaal,

ik lees al een hele rijd met jullie mee en dacht het wordt toch eens tijd om een keertje te reageren. Ik ben moeder van Sophie van 2 (23-07-06) en Thijs van 13 weken. Sophie is een erg druk, maar lief meisje. Ze is op het moment erg aan het peuterpuberen,maar wel heel erg verliefd op haar broertje.  Ik ben voorlopig gestopt met werken,omdat het wel erg druk werd mede doordat ik elke week met Thijs naar het ziekenhuis moet. Hij heeft namelijk een verlamd armpje (erbse parese) dit doordat hij te zwaar voor mij was (9,5 pond, 55cm). Waarschijnlijk zal binnenkort hij een operatie moeten ondergaan van zo'n 5 tot 8 uur in heerlen, maar ik ben allang blij dat hij nog leeft. Hier ook wat foto's van mijn twee schatjes.

Dit is Thijs 6 weken oud.

Dit zijn mijn twee schatjes samen in de box.

En natuurlijk mijn mooie ondeugende meid Sophie.

Liefs Bloemtje79

Welkom in het erg rustige kippehok op dit moment!

Sophie is op dezelfde dag geboren als mijn Lukas, dat is leuk om te lezen! En sterkte met je zoontje!

Annemieke

hey!

Nou.... officieel welkom dan maar eindelijk! We kunnen zien dat je al langer mee leest, WHAHAHAH! Je bent ons voor met direct plaatsen van foto's, hihihi!
Wat een moppies zeg, allebei schatjes zo te zien. Wel vaker reageren nu dan hé??

Kus, Marieke

Welkom hier enne.... leuke naam heeft je dochter haha.
Wat een zorgen  om de kleine Thijs zeg, is het wel zo dat hij na de operatie weer helemaal hersteld is? Spannend....

Leuk dat je meekletst en het zijn inderdaad erg mooie foto's!

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie  

ja leuk dat onze dochters dezelfde naam hebben, onze zoontjes hadden ook bijna dezelfde naam, maar op het moment dat we hem zagen hebben we toch voor Thijs gekozen.Thijs zijn armpje zal nooit 100% goed komen, maar het zal zeker niet aan Sophie liggen zij waant zich al een echte fysiotherapeute. Zo lief zoals in het ziekenhuis de oefeningen meedoet.

Liefs
Bloemetje79

Welkom bij de club!

Mooie kids hoor!

Mij zie je even voorlopig niet zo vaak hier ivm de zwangerschap, lees wel regelmatig mee.

Heel veel succes en sterkte met je zoontje!

Groetjes, Marieke mv Lyanne en 32+5 weken zwanger

Hoi, hoi, Leuk dat je er ook bij bent, haha. Wat een leuke kids heb je, ons zoontje heet ook Thijs, wel toevallig he?   Ik las dat je in Heerlen in het ziekenhuis moet zijn, waar kom je dan vandaan als ik vragen mag? Ikzelf woon in Landgaaf, Heel veel mensen zuit het zuiden zitten hier niet, haha. Heel veel succes met je kids.... groetjes Wendy

Terug
Bovenaan