Even voorstellen---------

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal.

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben van het september 2007 forum, maar mijn dochtertje besloot om al op 28 augustus te komen, na een supersnelle bevalling van vier uurtjes.

Mijn dochtertje heet Eline, woog bij geboorte 4680 gram (!!!!!!!!!) Ik las al een tijdje met jullie mee, maar zal nu ook gaan meeschrijven omdat ik soms nog best veel vragen heb.

Ik heb ook een zoontje van zes jaar, die helemaal supertrots is op zijn zusje...

Groetjes van Simone

Welkom Simone!!

Ik ben hier ook leuk, was nooit zo van de forums, maar ik vind het heel interessant om te lezen hoe mensen met bepaalde zaken omgaan en te delen hoe ik dingen ervaar!
Flinke meid heb je gekregen dan! Mijn dochter is 11 juli geboren en kwam 2 weken te laat, de dag voor de inleiding besloot ze dan toch maar zelfstandig te komen en woog 3570, heel gemiddeld dus, maar het wat zo'n fijn mopke dat niemand geloofde dat ze ruim 7 pond woog hahaha

Groetjes Karmen
mama van Liz

Uh ik ben hier ook nieuw dus  ik zat met mn gedachte al bij de volgende zin whahahahaha  

Hey,

Ik ben Ellen, mv Thijmen geboren 12-6-2007 gewicht 3755 gram en 53 cm.
Welkom hier. Ben hier ook zo vaak mogelijk, met uitzondering van een paar dagen.

Groetjes, Ellen

Hoi Simone,

Ik ben denise en heb een zoontje van 13 weken, hij is geboren op 1 juni.
Fijn dat de bevalling zo goed en snel is gegaan! Ik denk er nog iedere dag aan terug.

groetjes denise

Hoi,

Ik ben bianca moeder van drie kinderen de  jongste woog 3330kg bij de geboorte op 15 mei 2007, lengte is niet gemeten ook mijn bevalling (was wel ingeleid met een infuus) was snel deze keer maar 4 uurtjjes terwijl zij de grootste van het trio was en die duurde zo,n  17 en 32 uur dat was wel afzien.

groetjes Bianca

Hoi,

ik ben Marloes, de trotse moeder van drie jongens, waarvan de jongste, Stijn, geboren is op 14 juni na een bevalling van slechts 69 minuten. hij woog 4.075 gram en was 53 cm. Welkom op het zomerforum.

groejtes van marloes

Terug
Bovenaan