Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Jullie hebben mij nog nooit op deze forum gezien, dus laat ik me even voorstellen.
Mijn naam is Marit en ik heb een pracht dochter, die geboren is op 28 juni 2007!!!
Voorlopig blijf ik thuis als fulltime moeder en dat bevalt me tot nu toe prima.
Mijn dochter is een vrolijke meid met aardig wat temperament ( van haar vader natuurlijk......) I.v.m. reflux( en dan met name maagzuur) slikt ze Losec, maar verder is het een gezonde meid, we kunnen wel zeggen hollands welvaren!!!!  

Het lijkt me even voldoende voor nu!

groetjes

hi marit

ten eerste van harte gefeliciteerd met je dochter natuurlijk. hoe heet ze ?

van harte welkom hier! het is hier gezellig en bijna altijd is er wel iemand online. dus mocht je vragen hebben stel ze gerust.

groetjes angela mv djaimy 010707

Hoi Marit,

Leuk dat je ook mee komt praten op het forum! Ik ben Mariska, mama van Feline (26 mei) en ik werk 2 dagen in de week.
Hoe heet jouw dochtertje?

groetjes Mariska

O ja......Mijn dochtertje heet Quinty!

En jullie natuurlijk ook allemaal gefeliciteerd!

hoi marit
wat leuk zeg,onze dochter anouk is ook geboren op 28 juni 2007.welkom hier,het is inderdaad erg leuk op dit forum,je kunt er heel veel nuttige en leuke dingen lezen.en vragen stellen als je het even niet weet.
gr petra

Hoi Marit.

Ik heb mezelf ook nog nooit voorgesteld op het forum, maar ik heb hier altijd veel info en steun gevonden toen ik er vlak na de geboorte van mijn dochtertje een poosje alleen voor stond ivm uitzending van mijn vriend. Nu vind ik het ook erg leuk om af en toe eens te kijken! en te posten :)
Birgit is op 2 juli geboren en is net als die kleine van jou een temperament volle tante (hoezo ik heb een eigen willetje) Ze krijgt ook Losec, ze heeft ivm met overmatig huilen in het ziekenhuis gelegen en ze hebben haar overal op gestest. Er kwam geen reflux uit maar toch krijgt ze de medicijnen: losec en motilium. Verder is het een kerngezonde baby van 6,3 kilo!
Ook heeft ze koemelkeiwit allergie (en nog meer producten,) dus ik zit op dieet...
Verder is het een hele pittige tante, volgens de pedagoog is het een uitzonderlijke meid die al veel meer wil dan ze kan met 3 maanden.
Ik ga weer 3 dagen in de week werken vanaf morgen, en ik kijk eerlijk gezegd ook wel uit naar wat afleiding, met zo'n ukkie als hier kan het best zwaar zijn!
Nou iig welkom op het forum, ik vind het een interessant en gezellig plekje op internet :)

groetjes Evelien

Hoi Marit,

Ik ben hier ook nog niet zo vaak geweest. Ik was 28 juni uitgerekend maar ben uiteindelijk op 6 juli bevallen van een zoontje, Mark.

Marieke

Terug
Bovenaan